ארבע דרכים להעביר חוויות משתמש עשירות יותר

צרכנים וקונים נחשפים להרבה יותר אופציות, ליותר מותגים. עם בחירה ואפשרות להשוות בין המותגים. לצרכנים יש פחות סיבות להישאר נאמנים למותג הקבוע שלהם. דגש על איך לשים את הלקוח ראשון.

עם יצירת חוויה מותאמת אישית בין המותג ללקוחות, מותגים יכולים להתבלט בשוק צפוף ותחרותי יותר ויותר. זו הסיבה שעסקים רבים שמים דגש על חוויית הלקוח.

עם זאת, ההבטחה לחווית לקוח איכותית דורשת הרבה יותר מרצון ומכוונות טובות. המותגים מגלים שהיא דורשת גם טכנולוגיה מתקדמת ושינוי מהותי בתרבות. צריך לשים לב לכך בתהליך המיתוג.

להלן ארבעה שיקולים שיעזרו לחברות לשים את הלקוח ראשון:

1.צור התאמה של תכנים באמצעות מעורבות והתאמה אישית אל הלקוחות.

עידן השיווק מתאים לכל. מותגים צריכים להתאים כל הצעה ואינטראקציה. זאת על פי היסטוריית חיפוש של הלקוח והעדפותיו. הם צריכים לחשוב על מעורבות לקוחות בהקשר רחב יותר מאשר רק להגיע לשיווק. זה דורש אינטליגנציה.

התאמה אישית של מעורבות רק אצל לקוח אחד קשה מספיק. לעשות זאת בסדר גודל שעסקים דורשים זה אתגר אמיתי. התעסקות עם לקוחות רבים וירידה עמוקה לפרטים. זה המקום בו בינה מלאכותית יכולה לעזור.

זה יכול לסרוק את המסגרות של נתוני לקוחות על חברות. כך יוכלו לזהות את ההעדפות והדפוסים החוזרים של כל לקוח. דרך כך יוכלו להתאים בצורה יותר מיטבית את התכנים ללקוחות.

2. להיות רלוונטי ועקבי מול הלקוחות.

הרעיון לספק את ההצעה הנכונה בזמן הנכון כל כך מוטבע בהלך הרוח של המשווק עד שהוא הפך לקלישאה. אבל זה גם הרבה יותר קל לומר מאשר באמת לבצע.

בעולם כיום קיימים הרבה מדיומים והרבה חשיפה לתכנים. מצב זה מקשה על הביצוע. במילים אחרות, הצגת תוכן ומבצעים רלוונטיים דורשים מיקוד מדויק יותר. 

בעולם הכל-ערוצי של ימינו, חשוב להבטיח ללקוח חוויה עקבית בכל ערוץ בדרך לרכישה. היסטוריית הרכישה וההעדפות של הלקוח צריכות להיות גלויות בכל הערוצים. הצעות, אפשרויות רכישה, תחושה וטון צריכים להיות זהים. 

חשוב לשים לב כי הלקוח לא מתבלבל וכי המותג מוצג בפניו בצורה עקבית. כלל התכנים לא סותרים האחד את השני. לקריאה נוספת בנושא חשיבות יצירת עקביות במותג לחץ כאן.

3. צור המשכיות כאשר חווית הלקוח חוצה את הסמלים הארגוניים של המותג.

לקוחות רואים באינטראקציה שלהם עם מותג חוויה אחת ויחידה. זו הסיבה שהפערים בחוויה ההיא יכולים להיות כל כך צורמים. בתוך עולם המותג יש בו הרבה מחלקות שונות.

מנקודת מבטו של הלקוח, כולם חלק מחווית מותג אחת. זה קריטי עבור כל מחלקה לחשוב ולפעול כאחד. זאת כדי ליצור את העקביות לה הלקוח מצפה.

4. אל תשכח את השורה התחתונה.

בסופו של דבר מותגים מתמקדים בחוויית הלקוח מכיוון שהיא קריטית להצלחתם.

אפילו כאשר הם מתכננים כיצד לבנות קשרים עם לקוחות. המותג צריך לקחת בחשבון את המטרות שלו לרווחיות וביצועים.

הם צריכים למצוא היכן צרכי הלקוח משתלבים בצורה הרמונית עם סדר העדיפויות שלהם. עם זאת, עליהם לזכור שלשים את הלקוח ראשון הוא המניע העיקרי להצלחה.

המשמעות היא מוטטות הקיר המפריד בין המשרד האחורי לחזית. כחלק מתהליך מיתוג חברות יש לשים לב ללקוח ולהבין את חשיבותו כחלק מתהליך המיתוג.

השתמש בארבעת השיקולים הללו כמדריך לשיפור חווית לקוח. שיקולים אלו אף יתרמו לקידום המותג שלך בשוק אל מול חברות אחרות.