Project Description

XY

אחת מהמגמות הרווחות בשנים האחרונות הינה מגמת הטיפוח אצל גברים, כבר ניתן לראות גברים המטפחים את עצמם בטיפולי פדיקור, הסרת שיער בליזר, טיפולי פנים וכמובן וטיפוח זקן וכיו"ב׳. את המגמה הזו איתרו אורית לב ולימור דובזזינסקי שהחליטו להקים מיזם שהוא מאיין ״הבית של הגבר״. מספרה, מכון כושר, מכון יופי, חנות טבק מקומות בילוי ועוד לא מעט מוצרים ושירותים כאשר כל מה שמאגד אותם הוא הייעוד : לגברים בלבד.

האתגר

 הקמת קומפלקס שכולו טיפוח ולייף סטייל לגבר ששטחו כ30000 מטר המיועד לגברים .

הפתרון
הבנו שמבחינת אישיות המותג עליו להיות מעט מסוקס, נוקשה ולא חנפן, בועט ומתירני ולכן קראנו לו איקס ויי XY שאילו הם שני כרומוזומים המייצרים את הזהות הגברית. מכאן יצרנו שפת מותג ייחודית בינלאומית שמתכתבת עם אופנה, תרבות צריכה גבוהה, פנאי וחוויה קולינרית איכותית. המיזם עתיד להיפתח באחת ממדינות אירופה ולכן הוא צריך לדבר את שפת אירופה. לצד כל מוצרי הטיפוח והקמעונאות, ביקשנו לפתוח במתחם גם אזור לאמנות עכשווית ומוסיקה בכדי שהמתחם ישרה ״שאר רוח״ ולא רק נהנתנות.