מיתוג מון אמור Mon Amour2018-10-29T15:25:40+00:00

Project Description

מיתוג מון אמור Mon amour

זוג יזמיות רווית ודנה נפגשו בגן הילדים של ילדיהם, לשתיהן יש מספר ילדים ובאופן אקראי דיברו על כך שהינן רוכשות בגדי מותגים לילדים. בגדים אלו משמשים את הילדים כחודש ואז כבר לא מתאימים למידותיהם. מכאן צמח המיזם: הקמת אתר מכירתי המיועד למכור בגדי מותג איכותיים ביד שניה שכמובן ברמת תחזוקה גבוהה ,כמעט ״ כמו חדש״.

האתגר
בניית מותג מכירתי לנשים המבקשות לרכוש בגדי מותג לילדים איכותיים כמעט חדשים.

הפתרון
לא מעט ממותגי האופנה האיכותיים לילדים עוצבו בצרפת, שם אופנת הילדים בעיצומה . לכן , חשבנו שנקרא למיזם 'מון אמור' כשם המבטא רכישה לאהובים שלך. שפת המותג עוצבה כחוויית ״פאשן״ טוטאלית שיש כאשר הילדים מדגמנים ולבושים בסגנונות שונים מתוך האתר. כמובן, הערך המרכזי שעל המיתוג לבטא הוא רעננות, מקוריות וניקיון . אסור היה שמשהו  בשפת המותג ישדר ״חנות יד שניה״  אלא בדיוק להפך. בנוסף עוצבו עשרות פריטים למיזם המתאר את מסלול הרכישה של הקונה הפוטנציאלית ובאו לידיי ביטויי בנראות של האתר ,תהליך ההזמנה והמשלוח אליה הביתה וכמובן האריזה ואפילו הריח המיוחד של המותג בתוך האריזה.