סופר-פארם מועדון לייף סטייל Life Style2018-05-08T10:21:07+00:00

Project Description

סופר-פארם מועדון לייף סטייל Life Style

מועדון לייף סטייל הינו אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים במדינה ומכיל מאות אלפי לקוחות הזכאים להטבות מיוחדות ברשת סופר פארם ובשירותים בעסקים  רבים במדינה. מועדון לייף סטייל הוקם ב- 1998 ומאוקטובר 2009 הוכנס לשימוש כרטיס לייף סטייל פלוס. הכרטיס הפך לכרטיס מועדון המעניק הטבות ומבצעים ללקוחותיו ברשתות החברה ובשאר השוק. הכרטיס ניתן לשימוש במאות אלפי בתי עסק בארץ ובחו"ל . כיום מונה המועדון מעל לחצי מיליון לקוחות.

האתגר

בעקבות ריבוי מועדוני כרטיסי האשראי והתחרות ביקש המועדון לרענן את הנראות שלו, לבצע מיתוג מחדש למועדון ולמבצעי גיוס ללקוחות חדשים.

הפתרון

אחד הנתונים המשמעותיים הוא שלמעלה מ 90 אחוז ממחזיקי כרטיס אשראי זה וחברי המועדון הינן נשים. נשים אלו רוכשות במיטב כספן במועדון וכמו כן  מנצלות את ההטבות השונות שמעניק הכרטיס . האסטרטגיה השיווקית בה נקטנו הינה החיבור לנרטיב המניע את הנשים "רגע לעצמך". נשים היום עסוקות מאוד , הן גם אימהות, גם בעלות קריירה, עובדות בשלוש משרות ותמיד חסרות את אותו רגע קטן לעצמן. השפה הגרפית בתהליך מיתוג זה הביעה בפיוטיות את הנרטיב הזה. השתמשנו בהשראה לקו השאוב מעולם האופנה שיאייר את הסיטואציות השונות שנשים מבקשות את אותו הרגע לעצמן. בהמשך רועננה כל הזהות החזותית של המועדון כיאה לפניה המובהקת לנשים וכך הושלם תהליך ריענון המותג כולו.