Project Description
זיה ולנטינה ZIA VALENTINA
נעמי קאשי היא יזמית צעירה אשר גדלה בערבות סיציליה באיטליה. שם, בין צמחי המרפא, התבלינים והפירות רקחה לה דודתה משקה צונן העשוי מחומרים טבעיים, מרוסק כולו עם קרח צונן – "גרניטה" קוראים לו. כל כולו היה עשוי חומרים טבעיים ללא תוספות או חומרים משמרים וללא סוכר. המשקה במרקם "ברדי" טעים מאין כמוהו, נעים לחיך, ללא סוכר ולפיכך פונה לקהל רחב ושוחר בריאות.
האתגר
נעמי קאשי הגיעה ל Talking Brands בשאיפה ליצירת מיתוג רשת ואריזה של ה"גרניטה" עליה גדלה. האתגר לקחת מוצר אנונימי כ"גרניטה" היה לייצר מותג עכשווי , מגרה, נחשק, צונן חוויתי ועם זאת בעל ערכים טבעיים ובריאותיים.
הפתרון
הפתרון למיתוג רשת ״זיה ולנטינה״ החל מבניית סיפור אותנטי וזיקוקו לסיפור המותג. מתוך כבוד לדודה שחשפה בפניה את סודות ה"גרניטה" בחרנו לקרוא לגרניטה "זיה ולנטינה" – בתרגום מאיטלקית – דודה בריאה. שורת המיצוב הבטיחה "גרניטה" טבעית וצוננת מסיציליה. מתוך אותה אסטרטגיה עוצב לה הלוגו המבטא את האות V ובתוכה לב המבטא אהבה ובריאות. בניגוד למתבקש להתכתב עם שפה איטלקית, בחרנו לייצר שפת מותג חוויתית, אנרגטית, צעירה, עכשווית, מעיין עולם ויזואלי ייחודי המייצר חוויה מיוחדת לבריאות ולטבעיות אבל צעירה ועכשווית.
החנות הראשונה נפתחה בשנקין 55 בתל אביב – חנות קטנה שבה נדרש היה להכיל לא מעט מוצרים, וכמובן אחרי כל הפונקציונאליות להצליח ולהעביר את העולם של "זיה ולנטינה". את האיור המיוחד אייר ירון חולין ועל עיצוב החנות היה מופקד האדריכל איתן ויטקון שבשיתוף עמם בנינו עולם במעיין "חנות קטנה, מטריפה אך בריאה".