Project Description

טרקס TRACX

טרקס (Tracx) היא חלוצה בניהול קמפיינים במדיה החברתית, המכוונים לחברות פרסום ומומחי מותג. טרקס מנתחת ומנהלת כל שלב בקמפיינים במדיה החברתית. הטכנולוגיה שלה מנטרת אינטראקציות ודיונים מקוונים בכל מרחב הרשתות החברתיות, מדרגת את מובילי הדעה ובעלי ההשפעה העיקריים ומדגישה תובנות מפתח, שבמקרים אחרים אולי לא היו זוכות לתשומת לב.

האתגר
טרקס הגיעה ל- Peddy Mergui Talking Brands לתהליך מיתוג סטארט אפ במטרה לבנות מותג מזוהה וברור, המביע את השירות הייחודי של החברה במרחב המדיה החברתית. בהתחשב בהיקף המסיבי של טכנולוגיות בעלות זיקה לרשתות החברתיות, נדרשה טרקס לשפת מותג חדשנית ועוצמתית, שתאפשר לה להתבלט ולהשמיע קול ייחודי ברחבי האינטרנט . בנוסף, היה חשוב שהטון ושפת המותג, ישקפו את יכולתה של החברה לזהות מנהיגים, משפיעי דעת קהל ונותני טון במעגלי המדיה החברתית.

הפתרון
ההשראה שלנו למותג טרקס הגיעה ישירות מהטבע. בדומה לבני אדם, גורילות חיות ומתפקדות בקהילות, והזכרים הבוגרים כסופי הגב, משמשים כמנהיגי הקהילה. יכולתה של טרקס לזהות את הזכרים כסופי-הגב של הרשתות החברתיות ולהשתמש במידע הזה כדי לשפר את יעילות הקמפיינים המתנהלים במרחב זה, היא שממצבת את הטכנולוגיה שלה, במקום בולט יחסית לתעשיה. הלוגו הברור והחד הינו זכיר, ברור ומזוהה. השפה הגרפית הישירה והבהירה, תומכת בזהות המותג הברורה של החברה .