Project Description

THE FROZEN ONE

O'drinks הינה חברה משפחתית אשר מזה שלושה דורות הינם מייצרים משקאות טבעיים לשוק משקאות אורגניים טבעיים בבלגיה. המשפחה החלה את עיסוקה במיצוי מיצי פירות מגידולים אורגניים ובכך רכשה את שמה. החברה ביקשה להרחיב את המכירות במיוחד לפירות עונתיים שאין אפשרות למכור אותן לאחר העונה ובכך למצות את פונציאל של כל היבולים שנותרו במהלך העונה. על ידי הקפאה ויצירת רכז איכותי קפוא הם ביקשו לשווק את המיצים הללו לאורך כל השנה.

האתגר
החברה הגיעה ל- Peddy Mergui Talking Brands לתהליך מיתוג משקאות , בשאיפה ליצור מותג צעיר אנרגטי, בריא ,שווה לכל נפש ובעל נראות בולטת על המדף בנקודות המכירה. האסטרטגיה הובילה לצעירים וצעירות בעיקר, בעלי דירות שכורות (סטודנטים) , שוחרי בריאות, אשר מעונינים ברכישת משקאות טבעיים בתמחור סביר.

הפתרון
בתהליך מיתוג משקאות זה הוחלט על השם The Frozen One שמבטא את תחושת הצעירות והרעננות, וזאת מתוך הדגשת ה"אחד והיחיד" או "האחת והיחידה" ומכך הפניה היא לאוהבים באשר הם. שפת המותג רעננה, צעירה, טבעית חוויתית השואבת את השראתה מהמירקם והטקסטורה שיוצרים זרזיפי מיים קפואים, האריזה מבטיחה רעננות טיבעית ואמיתית ביום קיץ חם.