Project Description

סופר-פארם גיפט קארד

סופר פארם הינה אחת מרשתות קמעונאות הפארם המובילה בישראל. לרשת כ-250 סניפים בכל רחבי הארץ, המוכרים תרופות, קוסמטיקה, ניקיון ואפילו מזון. עם השנים מוצבה הרשת כמובילה בתחומה ומובילה בשוק במגוון קטגוריות. המותג הפרטי לייף נוחל הצלחה פנומנלית, והיא בין חברות הקמעונאות הראשונות אשר החדירו לרשת מותג פרטי איכותי. כמו כן מועדון הלקוחות לייף סטייל מאגד בתוכו מאות אלפי לקוחות שזוכים למבצעים והטבות. עם השנים הרשת ביססה עצמה כבעלת כח קניה ומכירות אדיר ומגלגלת כ-1.5 מילארד שקלים.

האתגר
מחזור לא מבוטל של הרוכשים בסופר פארם הם אלה אשר רוכשים מתנות ליקיריהם. אם באירוע כלשהו, או בכלל. בכדי להעצים את חווית הקניה בחרה סופר פארם לייצר ערך לכרטיסי המתנה (gift card) וכרטיסי הברכה הניתנים עם הכרטיס בתהליך של מיתוג כרטיס גיפט קארד מחודש.

הפתרון
בתהליך של מיתוג כרטיס גיפט קארד לסופר פארם, אופיינו האירועים שלשמם מעניקים מתנה וחולקו ל 5 קטגוריות: ימי הולדת, לידת תינוק, חג או ברכה רומנטית. לאחר מכן אפיינו את קהלי היעד ויצרנו שפות שונות לקהלי יעד אלו. פנינו אל האישה עם הקופי Special gift for you, בדרך כלל נשים רוכשות Gift Card. לפנינו עמדו גם סוגיות טכניות תפעוליות לגבי סוגי הכרטיסים ואיגודם בברכה. בחרנו לייצר כרטיס כללי נטען וברכות נפרדות שגם הן ניתנות לרכישה בנפרד עם או בלי רכישת כרטיס גיפטקארד. בנוסף, עיצבנו ממעמד תצוגה נחשק ברשתות. הפרויקט זכה להצלחה רבה ולתגובה אוהדת מצד הלקוחות ובימים אלה אנו מרחיבים את הסדרה.