סופר-פארם טופ ביוטי Top Beauty2018-05-08T10:22:21+00:00

Project Description

סופר-פארם טופ ביוטי Top Beauty

מתוך סקר עלה שקוסמטיקה הינה המחלקה המשמעותית בה נשים מפנקות את עצמן, אך בתחום זה התחרות היא רבה על אף האטרקטיביות של המחלקה בסופר-פארם. סופר פארם  שמה לה לדגש לחזק את מחלקות הקוסמטיקה ולשם כך נדרשנו לבנות מותג קוסמטיקה חזק המאגד בתוכו את כל המבצעים וכל המותגים החשובים בתחום.

האתגר

בניית מותג נחשק בתחום הקוסמטיקה לסופר פארם שיבטא נשיות, נחשקות ואטרקטיביות.

הפתרון

סופר פארם באו לתהליך המיתוג עם השם: טופ ביוטי Top beauty שם זה זיקק בצורה מדויקת את המטרה לשמה התכנסנו: עוצב לוגו אלגנטי ואופנתי שאליו נוכס לב מיוחד, פסגת כל המוצרים הופיעו תחתיו. הלב הזה הוא מהות המותג שכן טופ ביוטי מעניקה ״לב״ מיוחד לרוכשות במחלקת הקוסמטיקה. ״לב״- שהוא מחיר, ״לב״ שהוא מבצע חדש ,״לב״ שהוא חוויה. סמל שמנוכס למותג והופך לחלק בלתי נפרד ממנו. בנוסף בתהליך המיתוג מחדש נבנתה שפה חזותית שבה פוזרו עלי כותרת ברכות וכאזכור לאביביות וחגיגיות, בעולם מפזרים עלים כאלה לקראת הליכתם של החתן והכלה לחופה.

בבניית המותג השתמשנו גם בקוד צבעוני נשי, רך מפנק, אלגנטי וגבוה.