Project Description

génial ג׳ניאל

אלונה אמון החלה את לימוד הקוסמטיקה שלה לפני לא מעט שנים כאשר את רוב השכלתה המקצועית רכשה ברוסיה, שם מסתבר קיימות אקדמיות משמעותיות המלמדות בקפדנות יתרה את מקצועות הקוסמטיקה והטיפוח: פדיקור, מניקור, טיפולי פנים, השרת שיער  בלייזר ועוד לא מעט. את פעילותה הענפה ביצעה על ידי צוות מיומן ממכון יופי  בחולון.

האתגר

בניית רשת כמותג בתחום הטיפוח הקוסמטי המיועד לתפקד כרשת איכותית למכוני טיפוח בעיקר לנשים ומעט לגברים.

הפתרון

הפתרון הקראטיבי נבע מהחיבור של המותג לתרבות הטיפוח בצרפת. הערך השולט בבניית המותג של אלונה נבע מהמקצועיות הרבה והדגש על מתן שירות יוצא דופן . השם שנבחר להוביל את הרשת הוא génial שמשמעותו נפלא, מושלם, יוצא מהכלל (בצרפתית) . שם זה מבטא במדויק את רוח המיתוג המבוקשת והערכים שנוכסו לו. השפה החזותית שנבנתה למותג התכתבה עם שפת מותג אירופאית, צבעוניות קלאסית ואיכותית, יוקרה ומקצוענות. הייחוד בתהליך מיתוג זה הוא שגובש צוות אסטרטגי שליווה את כל תהליך פיתוח המותג: אדרכילית מיטל כהן, הלקוחה אלונה אמון ופדי מרגי . ביחד כל איש בתחומו תרם לתהליך כאשר כל חבר צוות משפיע על משנהו. כך נולד מותג שעוד תשמעו עליו רבות.