מותג המזון TUNK – בניית תהליך מיתוג

במסגרת קורס מיתוג התבקשנו ליצור תדמית כוללת עבור מזון אהוב. בחרתי ליצור עבור מיץ הסלט.

הסועדים סביב השולחן נוהגים לטבול את הלחם בתוך מיץ הסלט. ה-TUNK, ביידיש "לטבול", הינו החלק שנותר בקערת הסלט בסוף הארוחה.

בחירת קהל יעד למותג הסלט

כאשר ניגשתי לתהליך של בניית מותג מזון זה, התבקשתי לבחור קהל יעד מתאים. בחרתי לייעד את מותג מיץ הסלט אותו לאנשים יודעי דבר. כאלה שה-TUNK בעיניהם הינו דג'סטיף של ממש.

ערכי מותג המזון ותהליך המיתוג

ניסיתי להסוות את שתיית מיץ הסלט TUNK למנהג עתיק יומין שעובר במשפחה הפולנית מדור לדור.

כאשר ניגשתי למיתוג המוצר רציתי שישדר ערכים של מסורתיות ושמירה על מנהגים. עם זאת היה לי חשוב לשמור על המותג מודרני וגבוה.

החלטתי להשתמש בצילומי פנים שחור-לבן של נשים אירופאיות. בחרתי בשימוש בצבעוניות של שחור, אפור כהה וורוד מג'נטה.

את המוצר ליוו פוסטרים, מפית תואמת וכלי הגשה. ניתן להגיש את הדג'יסטיף בבקבוק גדול ולמזוג לכוסות קטנות או ערכה מוכנה אשר מכילה בקבוקונים.

בנוסף מצורפת חוברת אשר מתארת את סיפור העברת סוד ה-TUNK מדור לדור עד הפיכתו למוצר.

בחוברת השתמשתי בתמונות ישנות תוך הסתרה של הפנים או חיתוכם. זאת כדי ליצור תחושה של מיסתורין וסוד.

ענבל לפידות
תקשורת חזותית שנה ג', H.I.T
צילום הפרוייקט: קארין לפידות
מיתוג בהנחיית פדי מרגי

TUNK - בניית תהליך מיתוג לתמצית של מיץ הסלט בהנחיית פדי מרגי