מותגים פראיים – למה בעלי חיים הופכים תהליך מיתוג למצליח

כשמפתחים מותג מצליח בחירת שם יצירתי זה חלק חשוב. אלפי עסקים חדשים נפתחים כל יום, ולכן בחירת השם היא קריטית. איך בונים מיתוג מוצלח? מספר חברות מצליחות בחרו תהליך מיתוג המערב שמות של בעלי חיים למותג שלהם, על מנת לתת למותג מגע אנושי, בואו נבין איך עשו זאת ובמה זה תורם…


1. שמות בעלי חיים הם זכירים ו״נדבקים״
כשהרבה עסקים בוחרים בשמות מילוליים המתארים את העסק שלהם, זהות ״חייתית״ מבדילה את המותג שלך והשירות שלך מהעסקים האחרים. למרות שאולי זה היה רצוי לפני מאה שנה ששם המותג שלך יתאר היטב את השירות שלך, היום השוק העמוס מחפש ביטוי ייחודי יותר ויצירתי יותר של זהות המותג.

2. בעלי חיים כחלק מתהליך מיתוג הם איקונים ויכולים להוביל ללוגו מעולה
בעוד שמות המותגים המבוססים על תכונה של המותג כמו ״תנובה״ ו-״עלית״, עשויים להצביע על יתרון משמעותי עבור המותג אותו הם מייצגים, קשה לדמיין בצורה ויזואלית איך היתרון נראה. איך ״תנובה״ נראית? או ״עלית״? אם תמונה שווה אלף מילים, אז בעל חיים יכול לומר הרבה על המותג שלך אפילו בצפייה מהירה. יגואר מספק לא רק שם גדול, הוא מוסיף גם לוגו מעולה ככיסוי קלאסי למכסה המנוע. גריי גוס יצר להקה של אווזים שמרחפים עם שם המותג גבוה בשמיים.

3. מטאפורות של בעלי חיים מעבירות תכונות מפתח של החברה
בבחירת בעל חיים כקמע, אתה מרוויח מכל האסוציאציות שלו. במקרה של FireFox, זה על מהירות, זריזות & היענות. Gamefly עוזר להעביר "באזזזזז" הקשור לכל הדברים במשחקי וידאו. גם חברות ללא שמות בעלי חיים יכולים למנף את חיות הפרא בסמלי הלוגו שלהם. למשל: תנין לקוסט, ארנב אנרג'ייזר והמפורסמת ביותר של כל אלה, הציפור הכחולה הקטנה של טוויטר שמובילה למקהלה עולמית של "ציוצים".

4. שמות בעלי חיים מאפשרים הרחבת מיתוג עסקי
השם RedBull, משקה אנרגיה חזק, סייע לדחוף את הרחבת המותג לתוך משחקים, מוסיקה ושיווק ספורט. כמו שמטאפורות מאפשרות, שמות בעלי חיים מאפשרים לחברות להתרחב מחוץ לשוק המקורי. על ידי מיתוג חברות מוצלח וזיהוי המותג עם בעל חיים ותכונותיו, מתאפשרות למותג הזדמנויות צמיחה נוספות, קהל יעד וערוצי הכנסות חדשים.
אז אם אתה נאבק להמציא שם מותג יצירתי ולא בטוח איך לבנות מותג, שקול להשתמש בבעלי חיים מכל הסוגים כהשראה. שקול זהות מותג שיכולה לעזור למיתוג העסק שלך לשגשג ולבלוט. זה אולי נראה קצת משוגע, אבל מה שטוב לטבע, טוב בעסקים.
שמות נוספים של בעלי חיים במותגים:
PUMA – נעליים ובגדי ספורט אתלטיים(מהירות ותוקפנות)
DOVE (יונה)- מוצרי טיפוח אישי (רך, עדין)
grasshopper (חגב) – יזמית מערכת הטלפון (יש בעיה? הם "יקפצו" על זה!)
2018-12-06T10:06:41+00:00