פרסום עבודה בHOW Design Magazine

מגזין זה הוא מאגר מידע עסקי וקריאטיבי, עבור מעצבים גרפים אשר מציג סקירה של טכנולוגיות חדשות, תהליכי עבודה של פרויקטים מובילים, עצות יעילות ועוד. פרסום עבודה במגזין זה הוא צעד מאוד משמעותי בקריירה של כל מעצב.

המגזין בחר להציג את פעולותו של פדי מרגי, מומחה למיתוג ועיצוב, עם חברתו הבינלאומית Mergui lottry Design ולסקור את ההצלחות הבינלאומיות בעיצוב כרטיסי גירוד בארה"ב. פרסום עבודה של המעצב פדי מרגי בכתבה השתרעה על 6 עמודים ובה מוצגים כעשרה כרטיסים והוצגה תפיסת עולמה העיצובי של החברה.

מגזין המשמש כמקור לאנשי מקצוע מזה כעשור ומעורר השראה בנושא פיתוח והקמת עסקים הקשורים לעולם העיצוב הגרפי. המגזין מבצע סקירה של טכנולוגיות חדשות וייעוץ לתהליכי עבודה ומידע על מעצבים מוכשרים בתחילת דרכם לצמרת. המגזין מפרסם מספר גיליונות מיוחדים שעוסקים בנושאים שונים כגון: עיצוב דיגיטאלי, קריאטיביות וטיפוגרפיה. בכל שנה מוציא לאור את הגיליון השנתי "END BUSINESS ANNUAL" שהפך להיות למקור מידע בעל חשיבות רבה המפרסם כתבות על חברות שונות שעוסקות בתחום ברחבי ארה"ב.

כמו כן, המגזין ציין לשבח את הדרך ויחודיות והמקצוענות בנישה עיצובית הספציפית זו .

How ציין את הלוטרי הישראלי כגוף קראטיבי מאוד בגיזרת כרטיסי הגירוד.