פרילנסרים? הנה כמה טיפים בנושא המיתוג האישי שיעזרו לכם לצאת לדרך

1. ספר את הסיפור שלך כחלק מן המיתוג האישי שלך

שלב את האישיות שלך. הסבר מדוע הגעת לתחום שלך, וספר כיצד הגעת למקום בו אתה נמצא עכשיו על ידי אזכור קצר של ההיסטוריה שלך בתחום העיצוב / אומנות. המטרה היא להבדיל את עצמך ולהיות ייחודי, ולספר את סיפורך באופן יצירתי דרך המיתוג האישי שלך.

2. צור אתר כחלק מן המיתוג האישי שלך

ישנם הרבה פרילנסרים בשוק. לא להרבה מהם יש אתר המייצג אותם. ולאלו שכן יש אין אחד שהוא בהכרח מוצלח. צור לעצמך אתר שגם מציג את הניסיון שלך בתחום ועבודות נוספות, וגם מספר את סיפורך האישי בצורה יצירתית שתופסת את העין. לפני שאתה מתחיל בנה לעצמך לוח השראה והסתכל על רפרנסים על מנת להבין איזה אתרים יש בזירה המקומית שלך.

3. עשה עבורך את מה שאתה עושים למען אחרים

רוב 'המומחים' לא עושים בעצמם את מה שהם עושים למען אחרים. למעצבי אתרים יש אתרים בסיסיים / בינוניים. למומחי המדיה החברתית יש נוכחות חברתית מוגבלת. דרך קלה להתבלט היא להיות בידיוק מה שאתה מדבר עליו ומייצג אותו. ליצור מותג אישי שמציג בדיוק את מה שאתה יכול לעשות למען אחרים.

4. קבע לעצמך מחירים גבוהים יותר

זה אולי נראה בהתחלה מוזר, אבל זה באמת עובד: תמחור העבודה שלך בשיעורים גבוהים יותר, יביא לקוחות פוטנציאליים לראות בך פרילנסר מומחה עם היכולת לספק עבודה באיכות גבוהה. האמת המכוערת היא שהרבה פרילנסרים יתמחרו את עבודותיהם במחיר נמוך במיוחד בגלל העובדה שהם מספקים עבודה באיכות נמוכה.

5. שרת את הלקוחות שלך לפני שאתה מוכר

דע היכן להשקיע את הזמן והאנרגיה שלך לפני שאתה ״סוגר עסקה״. לפעמים השירות הוא מה שגורם ללקוח להישאר איתך ולסגור איתך את הפרויקט. הראה נוכחות והשקעה בלקוחות פוטנציאלים גם אם לא תראה מהם רווח באופן ראשוני.

6. הקדש זמן לבניית מערכות היחסים והמוניטין שלך

לעולם לא ניתן לקנות או למכור מוניטין בקרב הלקוחות הנוכחיים והקודמים שלנו. השקעה במערכות היחסים הזו כדי להשיג לקוח חוזר והמלצות עושה את כל ההבדל. מכאן יגיע העסק הטוב ביותר שלך. זוהי השקעה חכמה על מנת לשמר ולאסוף עוד ועוד לקוחות עתידיים. דע את החשיבות של הנושא. מה אתה עושה כדי לשמור המוניטין של המותג שלך עם האנשים שכבר מכירים אותך ואת המותג האישי שלך?

7. הבן את הלקוח הספציפי שאתה רוצה לשרת

לעתים קרובות מדי אנו חושבים שנוכל לשרת את כולם – אבל האמת היא שאנחנו מוצלחים יותר כשאנחנו מתמקדים במשהו אחד ובלקוח אחד והצרכים שלו. כשאתה מתקרב ללקוח שלך, הכל מתמקד, כולל האנרגיה שיש לך בהיצע שלך.

8. בקש מלקוחות העבר שלך ביקורות בפלטפורמות מרובות

פרילנסרים רבים זוכים לעבודה דרך אתרים הפועלים כמתווך בין הלקוח לפרילנסר. בניית מוניטין באתרי פרילנסר אלה מאפשרת לך ליהנות מחוות דעת קודמות, לטובה או לרעה. דע כיצד להשתמש באמצעים העומדים לרשותך על מנת לשפר את המיתוג האישי שלך ולייצר ביקורות מעולות בפלטפורמות הללו. הפרילנסרים החכמים מבקשים מלקוחות מרוצים להשאיר ביקורות של חמישה כוכבים באתרים נוספים.

9. בנה תיק עבודות נהדר כחלק מן המיתוג האישי שלך

שום דבר לא מדבר על האיכות והיכולת שלך כמו תוצאות עבודות ופרויקטים שביצעת בעבר. פעולות מדברות בקול רם יותר ממילים ותיק עבודות הוא תיעוד של פעולותיך. לא משנה מה התחום שלך, בין אם זה עיצוב אתרים, עיצוב גרפי, כתיבה, או מיתוג. יש לך דרך להציג את איכות העבודה שלך עם לקוחות אחרים, שעוזרת לאנשים לראות עד כמה אתה מיוחד ומוכשר.

10. שתף פעולה עם פרילנסרים אחרים

יש שגשוג בשיתוף פעולה. בנה קשרים עם פרילנסרים אחרים, במיוחד אם הם מתמחים במיומנות שאין לך ולהיפך. צור קשרים ופנה למעצבים אחרים / ממתגים אחרים שהפרויקטים שלהם אינם בתחום שלך. בדוק היכן אתה יכול לתרום וכיצד לייצר שיתוף פעולה. למד כיצד לעבוד בקבוצה. רכוש את המיומנויות הללו לעתיד הקרוב והרחוק שלך במיתוג האישי שלך. זכור כי מעצבים אחרים יכולים לעשות בידיוק אותו הדבר ודרך כך לחשוף אותך באתר שלהם באופן הדדי.

טיפ אחרון וחשוב לשנה הבאה –

11. היה עצמך

התחרות תמיד ממשיכה לטפס. במיוחד בשווקים רוויים כאלה כמו עיצוב גרפי. כאשר אתה עובד על מיתוג אישי, זכור את החשיבות של לבדל את עצמך והדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להיות עצמך. תן לאישיות שלך, לתשוקה ולאינטרסים שלך להאיר בכל מה שאתה עושה. אחרי הכל, אנשים עושים עסקים עם אלה שהם מכירים, אוהבים וסומכים. זהו למעשה הזיקוק של המיתוג האישי שלך.