זה כבר 20 שנה שאנחנו ב-Talking Brands בונים 'מותגים מדברים' עבור חברות מובילות, ארגונים ומיזמים עסקיים במגוון תחומים. אנחנו מומחי אסטרטגיה שחושבים יצירתי ומעל הכל אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו בונים, מעצבים ומתאימים עבור המותגים שלנו פתרונות מדוייקים שהופכים מותגים ל׳מותגים מדברים׳ שמוכרים.

זה כבר 20 שנה שאנחנו ב-Talking Brands בונים 'מותגים מדברים' עבור חברות מובילות, ארגונים ומיזמים עסקיים במגוון תחומים. אנחנו מומחי אסטרטגיה שחושבים יצירתי ומעל הכל אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו בונים, מעצבים ומתאימים עבור המותגים שלנו פתרונות מדוייקים שהופכים מותגים ל׳מותגים מדברים׳ שמוכרים.

למה?

איך?

מה?

איפה?

אנחנו חושבים, מעצבים ונותנים חיים למותג שלכם. ממש כמו אדם חי ונושם, למותג שלכם הפוטנציאל לייצג ערכים, לתקשר, להושיט יד ולגעת בלבבות. או בפשטות, להפוך ל'מותג מדבר' שמוכר.

יש לנו ארבעה כללי יסוד: להיות מיוחדים, להקשיב ורק אחר כך לדבר, לעצב זהות מדויקת המשרתת את האסטרטגיה העסקית וליצור מותגים שמוכרים.

למידה והבנה מעמיקה של ליבת הפעילות, הסביבה והמתחרים, אסטרטגיה קריאטיבית, מיצובית ודיגיטלית, שם וזהות תאגידית, מסר, שפה וארכיטקטורה, אריזה ובניית חוויה ונוכחות בערוצי המדיה.

בכל מדיה שתוביל את המותג שלכם אל לב הקהל. בכדי לבנות מותג חזק, צריך קודם כל לבחור את הערוצים הנכונים והסביבה המושלמת שתאפשר למותג שלכם להצליח.

למה?

אנחנו חושבים, מעצבים ונותנים חיים למותג שלכם. ממש כמו אדם חי ונושם, למותג שלכם הפוטנציאל לייצג ערכים, לתקשר, להושיט יד ולגעת בלבבות. או בפשטות, להפוך ל'מותג מדבר' שמוכר.

איך?

יש לנו ארבעה כללי יסוד: להיות מיוחדים, להקשיב ורק אחר כך לדבר, לעצב זהות מדויקת המשרתת את האסטרטגיה העסקית וליצור מותגים שמוכרים.

מה?

למידה והבנה מעמיקה של ליבת הפעילות, הסביבה והמתחרים, אסטרטגיה קריאטיבית, מיצובית ודיגיטלית, שם וזהות תאגידית, מסר, שפה וארכיטקטורה, אריזה ובניית חוויה ונוכחות בערוצי המדיה.

איפה?

בכל מדיה שתוביל את המותג שלכם אל לב הקהל. בכדי לבנות מותג חזק, צריך קודם כל לבחור את הערוצים הנכונים והסביבה המושלמת שתאפשר למותג שלכם להצליח.

הצוות

פדי מרגי
מומחה למיתוג

המייסד והבעלים של TalkingBrands, הקים את החברה לפני כ-17 שנים מתוך השאיפה לעזור לחברות וארגונים לממש ולמקסם את פוטנציאל השוק שלהן. בעל ניסיון של למעלה משני עשורים בבניית עשרות מותגים בארץ ובחו"ל ובמגוון תחומים. מרצה וסגל אקדמי בכיר במחלקה לעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי בחולון, כיהן כראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית. זכה במיגוון פרסים מקומיים ובינלאומיים על עבודותיו ושימש כשופט בתחרויות בעולם. מומחה רשמי מטעם בית המשפט למיתוג וקניין רוחני. מתמחה בבניית  פתרונות חזותיים קריאטביים, בהבנת ההתנהגות הצרכנית ובמציאת המרכיבים המניעים לפעולה קהלי יעד.  עוד על פדי מרגי >>ֿֿ

ניר ברעם
אסטרטגיה עיסקית ושיווקית

לניר ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה בכירים בשוק המקומי והבינלאומי. במסגרת תפקידיו השונים כיהן כחבר הנהלה בחברות, כמוביל מהלכים ארגוניים אסטרטגיים ושותף בכיר למהלכי שיווק חוצי ארגון. בין שאר עיסוקיו הינו מומחה בפיתוח אסטרטגיות שינוי וצמיחה לעסקים, מיזמים ולחברות במגוון היקפים.

דרור דותן
חבר דירקטוריון Talking Brands
אסטרטגיה ופיתוח עסקי

לדרור הבנה רחבה בתעשיות השונות עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתפקידי אסטרטגיה, פיתוח עסקי, שיווק וניהול בשוק המקומי והבינלאומי. בין תפקידיו השונים כיהן כחבר הנהלה וכחבר דירקטוריון בחברות ציבוריות ופרטיות, בהן היה אמון על הובלת מהלכים אסטרטגיים, פיתוח עסקי, מיזוגים, רכישות והנפקות. מכהן כיו”ר לשכת מסחר דו-לאומית ופועל לקידום יחסי מסחר בין מדינות. בוגרExecutive MBA  מבתי הספר לניהול Kellogg ורקנאטי, בוגר L.L.B במשפטים ו- B.A. במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי-הרצליה.

מיכל קורנבלוט
אסטרטגיה שיווקית

למיכל ניסיון של כ-15 שנה בניהול, שיווק ואסטרטגיה בחברות התקשורת הגדולות בארץ והיא בעלת הכרות יוצאת דופן עם סקטורים עסקיים מגוונים. בעלת תואר שני במנהל עסקים, מומחית באסטרטגיה ושיווק ממוקד לקוח. בשנים בהם שימשה בתפקידי ניהול בכירים הובילה והטמיעה בארגונים את תפיסת ה׳שיווק ממוקד לקוח׳ ואף זכתה בהוקרה בינלאומית על יישום השיטה בארץ. כיום משמשת מיכל כיועצת בכירה לאסטרטגית שיווקית, המתמקדת בהתוויית אסטרטגיה שיווקית ובניית תכניות צמיחה בשוק המקומי.

ערן רגב
חווית משתמש  UX/UI

בוגר תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למינהל עם תזה מחקרית בתחומי כלכלה התנהגותית ותחזיות שוק, מומחה להתנהגות צרכנים ופסיכולוגיה התנהגותית. מאפיין ממשקי משתמש UX/UI, בעל ניסיון רב בשיווק דיגיטלי, בפיתוח ובניהול מוצר. כמו כן, בעל ניסיון עשיר במהלכי שיווק לעסקים בשלבי הקמה ולעסקים בשלים בשלבי צמיחה ושינוי, בדגש על עולמות דיגיטלים ואסטרטגיות שיווק באינטרנט.

  אריק צנטר
פיתוח עסקי ושיווק בינלאומי

לאריק למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי שיווק וניהול בכירים בחברות טכנולוגיה בשוק המקומי והבינלאומי. בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ׳סטר. אריק שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברת Microsoft בארה"ב, ביניהם ניהל מערך שיווק ואסטרטגיה של מוצרים בשווי של למעלה ממיליארד דולר. אריק מומחה בפיתוח עסקי ושיווק בינלאומי של חברות טכנולוגיה והזנק, חדירה לשווקים בינלאומיים, השקות, מימון ואסטרטגית צמיחה בשלבים שונים. יועץ ומלווה חברות בתהליכי מיתוג, שיווק ופיתוח עסק.

רונית ברוסטין
אסטרטגיה וניהול חברות היי-טק

במשך 20 שנות עבודתה באמדוקס, רונית ביצעה תפקידים ניהולים בכירים בתחומי התפעול, הכספים ובקרה ברמה הבנילאומית. כיהנה כבכירה בצוות האקסקטובי באמדוקס שהביא להנפקה (IPO) בנסדק ב-97. בנוסף משמשת כיו"ר פעיל לקרן אפטרדוקס, שהשקיעה במהלך השנים האחרונות במספר רב של מיזמים, בינהם Salespredict שנמכר ל-Ebay. בנוסף רונית הינה GP בקרן AD2 ומנטורית להנהלות, מנהלים בכירים ובעלים של חברות מעולמות הטכנולוגיה.

מרי פישר
אסטרטגיה דיגיטלית

מרי מומחית לבניית אסטרטגיה דיגיטלית ובעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתפקידי שיווק, ניהול מערכות מידע ודיגיטל בשירות הציבורי והפרטי. במסגרת תפקידיה שימשה כמנהלת מערכות מידע במשרד הביטחון בניו יורק, הובילה את מחלקת הדיגיטל של win-win וניהלה תהליכי פיתוח מערכות ודיגיטל בחברות רבות. כיום מרי מלווה חברות וארגונים בתהליכי מיתוג ובניית אסטרטגיה דיגיטלית ובשעות הפנאי שלה גם אדמין של קבוצת "מנהלי שיווק מיציצים" בפייסבוק.

אשר כהן
מחקר ומידע

בוגר מנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר שני בשיווק מאוניברסיטת תל אביב. עבד במגוון מיזמים ועסק במחקר ופיתוח בתחום האינטרנט בארץ ובעולם. אשר מביא ל-Talking Brands יסודיות, הבנה מעמיקה של כוחות השוק ותובנה צרכנית.

ירון חולין
מעצב, מאייר

ירון חולין בוגר האקדמיה לעיצוב ויצו חיפה. מבכירי המאיירים בישראל, עבודותיו מופיעות במאות מוצרי צריכה, תאגידים וחברות בארץ ובעולם. מלווה את Talking Brands במשך 15 השנה האחרונות כחלק מצוות הקריאייטיב. ייחודו ביכולתו יוצאת הדופן לערבב סגנונות וליצור שפה יחודית, קו ומגע אישי, אפיון דמויות, ובניית טיפוגרפיה זכירה. ירון מרצה לאיור ועיצוב באקדמיה ומלמד במגוון מוסדות עיצוב בישראל.

קרן בומשטיין
מעצבת

בוגרת של המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית בH.I.T. קרן מביאה לסטודיו עדכניות, רלוונטיות, ומגמות עכשוויות בעולם. את כישוריה מביאה לידי בביטוי במגוון אספקטים הרלוונטים לעיצוב טיפוגרפיה, צבעים וצורות בהתאם לחווית המותג הנדרשת.

שירן עזרן
ארט דירקטור

בוגרת מצטיינת של המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית בפקולטה לעיצוב במכון האקדמי טכנולוגי חולון. מעצבת בעלת ראיה יחודית ושונה עם יכולת מבריקה לחבר, צבע, צורה וטיפוגרפיה ולייצר חווית זהות יחודית. מעבר לאיכויות האנושיות, מביאה איתה שירן בגרות, מקצועיות ונסיון רב מעשרות פרוייקטים שנעשו Talking Brands.

סטודיו לעיצוב ומיתוג זוכה פרסים

סטודיו לעיצוב ומיתוג זוכה פרסים

2017   פרס ראשון בתחרות מחקר ויצירה אקדמית,
           המכון הטכנולוגי חולון H.I.T

2017   ציון לשבח כמרצה מצטיין ביצירה,
           המכון הטכנולוגי חולון H.I.T

2016   מדליית זהב German Design Awards
           בקטגוריית עיצוב אריזה

2015   נשיא חבר השופטים
           בתחרות מיתוג בינלאומית בפולין

2015   מעצב/אומן באקספו במילאנו,
           נציג מדינת ישראל

2014   זכיה בתמיכת הקרן לתרבות מפעל הפיo
          בתערוכת יחיד

2013   זכיה בפרס REBRAND 100® Global Awards
           Winners כאחד ממאה תהליכי המיתוג מחדש
           המוערכים בעולם.

2011   זכייה במקום השלישי תחרות עיצוב שטרות
            בנק ישראל.

2007   זכייה במדליית כסף מהביאנלה הויראלית בפראג.

2006   זכייה בכוכב הכסף עבור עיצוב אריזה של מכון האריזה.

2001  זכייה בנוצת הזהב, פרס אקו"ם לעידוד יצירה
           (אגודת קומפוזיטורים ומוציאים לאור בישראל).

2000  תחרות עיצוב כרטיסי חיש גד של מפעל הפיס.
           זכייה במקום הראשון והשני בשתי קטגוריות.

1996  תחרות טויוטה לעיצוב מכונית לחג הפורים.
           זכייה במקום ראשון, פרס קבוצתי.

2017   פרס ראשון בתחרות מחקר ויצירה אקדמית, המכון הטכנולוגי חולון H.I.T

2017   ציון לשבח כמרצה מצטיין ביצירה, המכון הטכנולוגי חולון H.I.T

2016   מדליית זהב German Design Awards בקטגוריית עיצוב אריזה

2015   נשיא חבר השופטים בתחרות מיתוג בינלאומית בפולין

2015   מעצב/אומן באקספו במילאנו, נציג מדינת ישראל

2014   זכיה בתמיכת הקרן לתרבות מפעל הפיo בתערוכת יחיד

2013   זכיה בפרס REBRAND 100® Global Awards Winners כאחד ממאה תהליכי המיתוג מחדש המוערכים בעולם.

2011   זכייה במקום השלישי תחרות עיצוב שטרות בנק ישראל.

2007   זכייה במדליית כסף מהביאנלה הויראלית בפראג.

2006   זכייה בכוכב הכסף עבור עיצוב אריזה של מכון האריזה.

2001  זכייה בנוצת הזהב, פרס אקו"ם לעידוד יצירה (אגודת קומפוזיטורים ומוציאים לאור בישראל).

2000  תחרות עיצוב כרטיסי חיש גד של מפעל הפיס. זכייה במקום הראשון והשני בשתי קטגוריות.

1996  תחרות טויוטה לעיצוב מכונית לחג הפורים. זכייה במקום ראשון, פרס קבוצתי.