עולם הדפוס עם התקדמות העידן הדיגיטלי

כיום, טכנולוגיות מתפתחות מגדירות בכל עת שנבחר כיצד עבודת השיווק שלנו עובדת. על סמך מה שהוא אפקטיבי באמת. התחרות על תשומת הלב של קהל הלקוחות שלנו היא חזקה מתמיד.

התחרות מתחזקת ככל שהתקשורת הווירטואלית הופכת לנגישה יותר. בנוסף יכולות המדיה הדיגיטליות צומחות. עם זאת, אין לזלזל, עולם הדפוס לא מתיישן.

MarketingSherpa ערכה סקר בשנת 2016. 82 אחוז ממשתמשי האינטרנט האמריקאים סומכים על עולם הדפוס. סומכים על מודעות מודפסות בעת קבלת החלטת רכישה. יותר מכל מדיום אחר.

כשמדובר בסבירות לרכישה, הדפסים מדורגים כאחד המדיומים המשפיעים ביותר. כחלק מתהליך המיתוג חשוב להבין את המשמעות בשימוש בפורמט מודפס. לקריאה נוספת בנושא אבחנות שיווקיות לשיפור המותג שלך לחץ כאן.

להלן מספר טיפים לשילוב והדפסה מקסימלית של הקובץ שלך.

העז להיות נועז.

מדפסות הזרקת דיו מציעות את היכולת לייצר הדפסים אומנותיים באיכות גבוהה. מאפשר שימוש בצבעים עזים ונועזים על מגוון רחב של מדיומים.

החל מניירות איכותיים המיוצרים למוצרים לא טריוויאליים יותר אפילו בדים. 

חשוב לדעת על מדפסות הזרקת דיו לגבי שני סוגים של דיו. לשניהם יתרונות שונים על בסיס המשטח אותו בחרתם להדפיס. 

מדפסת הזרקת דיו היא מדפסת הפועלת בטכנולוגיית הדפסה המבוססת על סדרת מזרקים זעירים המתיזים טיפות דיו אל הנייר. כשראש הדיו נמצא במקום הנקבע על ידי המערכת הוא מתיז כמות מזערית של הדיו על הנייר ושואב את הדיו המיותר. זאת על מנת למנוע היווצרות כתמים.

טכנולוגיות חדשות כמו הזרקת דיו ופתרונות אחרים לייצור תצוגות מושכות תשומת לב בקהל רחב של מותגים.

הוסף מימד נוסף לדפוס.

עבור קמפיין עם תוכן עשיר, שקול להזמין את הקהל שלך לחרוג מעבודה מודפסת על ידי שילוב עבודה עם מציאות מדומה. טכנולוגיות סמארטפון חדשות מקלות על הקהל שלך לפתוח תוכן נוסף מעבר לפוסטר. לדוגמא ע״י סריקת קוד. מה שמסייע למקסם את טווח ההגעה והחזר ההשקעה שלך. 

הדפסה לפי דרישה.

יצירה והפצה של חומרים רלוונטיים ביעילות היא צעד חשוב למיקסום ההשקעה בדפוס. התאמת מודל עסקי להדפסה לפי דרישה- POD. מאפשר למשווקים לעמוד בביקוש על ידי הדפסה לפי הצורך. זה מציע מספר יתרונות כמו זמן, מקום וחיסכון בעלויות.

POD מאפשר לחברות ההוצאה לאור לא רק להפחית את הפסולת, אלא להתאים אישית גם מוצרים. כך שהחומרים המודפסים בולטים. חלפו הימים שבהם המחסנים מתמלאים במוצר שאינו בשימוש. POD מאפשר לך לבצע שינויים תוך כדי תנועה ולהתאים אישית את המוצר שלך ללקוחות המותג שלך.

לסיכום אסור לבטל את עולם הפרינט, יש לקחת גם אותו בחשבון כחלק מתהליך המיתוג של החברה שלנו.