מעבדה: יצירת תדמית עבור סוכריות אוממי

תרגיל מיתוג ובניית זהות ויזואלית עבור סוכריות מציצה בטעם אוממי.

אוממי הוא הטעם החמישי (חמוץ, מתוק, מלוח, מריר ואוממי). חווים אותו בעיקר במונוסודיום גלוטומט. דמיינו רוטב סויה, רק בלי מלח.

המיתוג תוכנן להיות מאוד עכשווי, יוקרתי ואורבני. קהל היעד למותג הינו אנשים בין הגילאים 21-28. השפה העיצובית משלבת פורטרטים נקיים מודרניים, אשר מייצגים את קהל המטרה, יחד עם סביבות אורבניות בכדי לשקף את הטבע ההפכפך ורדוף של טעם האוממי.

בן גלבוע
תקשורת חזותית שנה ג' ב-H.I.T.
מיתוג בהנחיית פדי מרגי, מומחה למיתוג חברות