מעבדה: יצירת תדמית לסוכריות אוממי

אוממי הוא הטעם החמישי (חמוץ, מתוק, מלוח, מריר ואוממי). חווים אותו בעיקר במונוסודיום גלוטומט. דמיינו רוטב סויה, רק בלי מלח.

זה היה תרגיל מיתוג ובניית זהות ויזואלית לסוכריות מציצה בטעם אוממי. המיתוג תוכנן להיות מאוד עכשווי, יוקרתי ואורבני. קהל המטרה היו אנשים בגילאים בין 21-28. השפה הגראפית משלבת פורטרטים נקיים מודרניים, אשר מייצגים את קהל המטרה, יחד עם סביבות אורבניות בכדי לשקף את הטבע ההפכפך ורדוף של טעם האוממי.

בן גלבוע
תקשורת חזותית שנה ג' ב-H.I.T.
מיתוג בהנחיית פדי מרגי

2017-08-28T08:40:16+00:00