מעבדה: בניית תדמית לחברת “Ultrawave” חברה לייצור גלשנים ובורדים

הפרויקט עוסק בבניית תדמית חדשה לבית-עסק. האנרגיות, שמחת החיים וחבר אחד טוב- כזה שמשאיר אותי צעירה ובועטת שגולש בעצמו, לרצות לעסוק דווקא בתחום שאין לי בו שום ניסיון. החן שמצאתי, באיש ובאגדה – מוסה (63) מייסד ובעל החברה, אבי הגולשים בארץ. עם עיניים נוצצות של ילד בן 16. עדיין מתרגש כמו ילד ,מוסה התחיל את דרכו בים בשנת 1975 בתור מציל בחוף הקאנטרי הוא הראשון בארץ שהקים מפעל לייצור גלשנים. החברה מייצרת גלשני “אולטרא וייב” ברמה עולמית מותאמים אישית ללקוח. אצל מוסה גדלו דורות של גולשים, בעלי ניסיון מדהים של שנים, על גבי שנים, בחופים האקזוטיים והמקצועיים בעולם, והשתתפות וזכייה באין-סוף תחרויות נושאות פרסים בכל רחבי תבל.

אז איך חבורה מוכשרת ומצליחה כל כך עדיין לא מצאה לעצמה פנים ייחודיות וחדשות?
הרצון של מוסה להתאים את עצמו לשוק הגלשנים הבינלאומי, עם השילוב של החמימות, הסטייל, והאנרגיות שמשגעות לבאי-המקום את החושים, שילוב של רעיונות חדשים, הבאים מכיוון הדור הצעיר יחד עם הידיים הטובות הניסיון של הדור הוותיק, כל אלו הביאו אותי לכדי עיצוב של “לייף-סטייל” שלם.
רוח צעירה, צבעוניות קיצית עזה וקורנת, שימוש שאול ב”fish eye” הידוע בשימושו בעולם הגלשנים והצילום מתחת למים ואלמנטים הלקוחים מתוך עולם האופנה וה TV. בפרויקט יצרתי לוגו חדש וייחודי, בעל צבעוניות מבודלת מאוד בתחום הגלשנים, המכיל את ראשי התיבות U W של Ultrawave בקווים מהירים וזורמים הנאספים לכדי חתימה, המבטיחים ללקוח את איכות.

הפרויקט כולל עיצוב לוגו, כרטיס ביקור, תוויות לחנות, פוסטר, דיסק המכיל קליפים מתחרויות קודמות ועיצוב דף הבית לאתר של החברה בשתי גרסאות שונות.

"כל אשר בא בשערנו הוא גולש וכל גולש הוא חבר". מוסה.

מעיין ערמון
קורס מיתוג בהנחיית פדי מרגי

2017-08-28T08:37:13+00:00