מיתוג מחדש לחברת האיפור MAC

MAC IT TILL YOU FAKE IT

במסגרת קורס מיתוג, התבקשנו לבחור מותג קיים ולבצע לו מיתוג מחדש על ידי בחירת קהל יעד חדש שונה מהקהל המקורי. עם שינוי קהל היעד ייעוד המותג ושפת העיצוב שלו משתנים בהתאם. החברה אותה בחרתי למתג מחדש היא חברת האיפור הבינלאומית MAC. קהל היעד החדש אשר בחרתי עבורה הוא יחידת המסתערבים.

מסתערבים הוא כינוי לאנשי כוחות הביטחון המסווים את עצמם כערבים על מנת להיטמע בקרב אוכלוסייה ערבית טיפוסית, בדרך כלל לצורך השגת מטרות ביטחוניות כלשהן. פירושו היטמעות בין הערבים בלבוש, שפה ואורח חיים. לכן חשבתי כי מותג האיפור יקבל משמעות חדשה כעולם של הסוואה, היטמעות ומסתורין. 

בחירת קהל יעד חדש לחברה זו שונה לגמרי מקהל היעד המקורי של חברת האיפור MAC, חברה בעלת שפה מפורסמת ומותאמת לכל ליין חדש של איפור, לכן ביצעתי תהליך של מיתוג מחדש. כחלק מהמחקר שביצעתי לשם הבנת קהל היעד והמותג, הבנתי את סיווג היחידה ואת הסיבה בגללה כלל החיילים לא מוצגים ומטשטשים את פניהם.

פיקסול הפנים לריבועי צבע התחבר לי אוטומטית עם פלטת הצבעים של המותג. פירוק דבר מה לגווניו לשם הבנה טובה יותר של פלטת הצבעים.

מתוך כך הגעתי לשפה העיצובית- פיקסול, כאשר בוחרים דמות מסוימת ניתן להבין טוב יותר את הגוונים על מנת להידמות לדמות הרצויה, תוך פירוק לפלטה צבעונית. כך מותג האיפור מסייע ליחידה זו לבצע את תפקידו בצורה המקצועית, היעילה והטובה ביותר. 

מיתוג מחדש לחברת איפור זו כלל סדרת פוסטרים, קופסאות איפור מותאמות ואפליקציה. האפליקציה של המותג מאפשרת לך להעלות תמונה, לפקסל אותה ולבחור את הגוונים הרצויים לפי אזורי הפנים. 

תמר עטר
תקשורת חזותית שנה ג', H.I.T
מיתוג בהנחיית פדי מרגי