לכבוד החורף, קצת על מיתוג מוצר עונתי

אז מה זה בעצם מיתוג מוצר עונתי? מיתוג מוצר עונתי הוא הרחבה של מיתוג המוצר בהתאם לעונה העכשווית. זה יכול להיות מותאם למזג האוויר, לחג המתקרב או לכל אירוע אחר משמעותי שמשפיע על מצב הרוח של הלקוחות שלך. בתהליך מיתוג מוצר עונתי חברת המיתוג איננה מעוניינת במהפך מלא במיתוג המוצר אלא בשינוי עונתי או תוספת לזהות המותג שלך. בתהליך המיתוג המוצר ישמור על מיתוג הליבה שלו אך עם טוויסט עונתי. לאחר שהעונה תעבור, חברת המיתוג תוכל להחזיר את המוצר למיתוג הכללי שלו או לעדכן את מראה המותג שלך לעונה הבאה.

תכנון המיתוג העונתי שלך יכול לשנות או להגדיר את האופן שבו הלקוחות תופסים אותך ואפילו לשפר את המכירות. כמובן שהאתגר האמיתי של חברת המיתוג טמון באיזון העושר החגיגי עם המשכיות המותג.

תהליך מיתוג מוצר עונתי דורש תכנון קמפיין

כשמדובר במיתוג לחברה ותכנון מאמצי המיתוג העונתיים שלך, ישנם שני אלמנטים מכריעים: רלוונטיות ועקביות. חברת מיתוג תבחן מה מהעונות הוא הרלוונטי ביותר לקהל היעד שלך ולמוצר או לשירות שלך?

חברת מיתוג תבחר את העונה או האירוע שלך בקפידה. ניסיון לכסות את הכל, החל מראש השנה ועד הקיץ יהיה בלתי אפשרי. בתהליך מיתוג למאפייה, מיתוג מוצר עונתי לכבוד חג החנוכה יהיה רלבנטי ביותר. במקרה של תהליך מיתוג של קרם מקדם הגנה מהשמש, מיתוג לכבוד הקיץ יהיה רלבנטי יותר.

המפתח לכך הוא הגדרת אסטרטגיית המותג. זהות הליבה של המותג ושימוש בו כנקודת המוצא לכל מיתוג עונתי, במקום להתחיל ברעיון עונתי ואז לנסות 'למתג אותו'.

כמה יתרונות למיתוג מוצר עונתי:

מיתוג מוצר עונתי תומך בבידול המותג

סביר להניח שאתה לא העסק היחיד בנישה שלך. מיתוג מוצר עונתי הוא דרך אחת להבדיל את עצמך מהמתחרים שלך ולגרום לחברה שלך להתבלט. אנשים יראו את הנושא העונתי שלכם, וזה יעורר את העניין שלהם בשירותים ובמוצרים שלכם.

מיתוג מוצר עונתי יוצר מראה פעיל ודינמי

מיתוג מחדש של החברה שלך מספר פעמים בשנה אינו הגיוני מבחינה פיננסית או ניהול זמן. עם זאת, ציוצים עונתיים קטנים למיתוג שלך יעניקו למראה של החברה מראה רענן ללא שיפוץ מוחלט.

מיתוג מוצר עונתי מראה שאתה חושב באופן פעיל על הדימוי שלך.

מיתוג מוצר עונתי יכול גם להראות ללקוחות הנוכחיים או הפוטנציאליים שלך שהמותג שלך דינמי. חברת המיתוג תוכל לעדכן את המוצר על פי הטרנדים ולהשאיר את המותג שלך רענן.

לקוחות עשויים לראות את המותג שלך כאנרגטי ומרתק מכיוון שאתה מוכן להשרות היבטים עונתיים. זו יכולה להיות תכונה מושכת מאוד לקהל היעד שלך. הלקוחות / העוקבים שלך ירצו לדעת מה ואיך המותג יעדכן בהמשך ולעקוב אחריו בציפייה.

מיתוג מוצר עונתי מעודד חיבור אישי

מיתוג מוצר עונתי יכול לגרום ללקוחות לחוש קשר חזק יותר לחברה שלך.המותג נראה יותר אישי וקרוב, וזה סוג המותג שאנשים רוצים להזדהות איתו. אנשים עשויים להגיב על תהליך המיתוג או לשאול שאלות הקשורות לגישה העונתית שלך. זו דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות נוכחים או פוטנציאליים. נפתחת אפשרות לשיחה, ביקורת וקשר עם הלקוחות של המותג שלך.

כמה טיפים למיתוג מוצר עונתי:

חשבו מחוץ לקופסה

אתם לא מוגבלים לכרטיסי ברכה או עלוני פרסום. אם יש לך מוצר, מדוע לא להתאים את האריזה. מיתוג עונתי כזה אפשר לראות בסופרים בחג השבועות. מוצרי חלב רבים משנים את אריזתם לכבוד החג ומוכרים לנו לא רק גבינה אלא גם את המתכון ואת עוגת הגבינה העתידית המוצלחת במיוחד.

לוגו

הלוגו של המותג שלך הוא מרכז זהות המותג שלך, שינוי בלוגו יכול להיות מסוכן מדי. כדי לשדרג את הלוגו חברת מיתוג תבחן האם ניתן לייצר תוספת עדינה ללוגו בהתאם לעונה.

ערכת צבע

לכל עונה וחג לוח צבעים משלה, שיכול לעורר מיד את מצב הרוח הנכון. אבל אם כבר יש למותג שלך ערכת צבעים חזקה, יתכן וזה יהיה אתגר לא נכון לנסות ולהתאים אותה.

גופנים

אולי זה מפתה להשתמש בגופן חגיגי, אבל אם יש למותג שלך גופן שמזוהה איתו, זה עשוי לעזור לשמור על עקביות המותג ולעזור לך לייצר מותג חזק יותר.

מיתוג לחברה הוא עניין של הגדרה מה המוצר מייצג, חיבור רגשות ומושגים למותג. עונות באות והולכות וניתן למנף אותן, אך זהות הליבה של המותג שלך צריכה להיות ניתנת לזיהוי כל השנה.

חורף נעים…