מיתוג חברה טבעוני וצמחוני: אתיקה בתהליך המיתוג

מיתוג חברה טבעוני וצמחוני צריך להנציח את המותג כחלק מרכזי בתנועה לעבר אורח חיים נטול בעלי חיים. הקפדה על מערך ערכים חזק כחלק מערכי המותג חשוב מאוד. אז מה הצעדים שלך כמותג בתהליך מיתוג חברה טבעונית או צמחונית?

1. מיתוג שקוף

אם המותג שלך אתי, בר-קיימא ומודע לסביבה, העולם צריך לדעת. בתהליך מיתוג חברה טבעונית או צמחונית אחת הדרכים הטובות ביותר היא להיות שקופים ולהשמיע את ערכי המותג לעולם. מיתוג שקוף יכול לעזור למשוך לקוחות למותג שאולי עוד לא שמעו על המותג שלך, אך מחויבים לרכוש ממותגים אתיים – ופה המיתוג השקוף נכנס לתמונה.

ישנן מספר דרכים לשלב שקיפות מותג בתהליך המיתוג שלך. למשל, בתהליך מיתוג החברה הוחלט שכחלק מערכי המותג, המותג מתחייב לתרום חלק מכל מכירה לעמותה ללא מטרות רווח. מבחינה מיתוגית, הצגה של התרומה על אריזת המותג שהתקבלה בתהליך המיתוג תרים את מיתוג החברה ותסייע בהבאת לקוחות חדשים למותג.

כשמדובר באתיקה, אין צורך להתבייש; במיתוג חברה טבעונית או צמחונית ספרו ללקוחות המותג שלכם בדיוק כיצד בבחירה במותג הם עוזרים לכוכב הלכת ולעצמם באמצעות תיוג ברור והודעות ישירות.

2. מיתוג מודרני

המותג המוסרי שלך אינו המותג המוסרי של שנות השבעים, לכן כשאתה בא לתהליך מיתוג החברה הצמד למיתוג מודרני ועכשווי, אוורירי וצעיר. המותג שלך יכול להיות עם ערכי מותג גבוהים ויחד עם זאת ליצור תהליך מיתוג חברה מודרני, מותג טרנדי וצבעוני.

3. מיתוג ייחודי ופתוח

לא כל הצמחונים והטבעונים זהים, מה שאומר שמיתוג החברה שלך לא צריך להיות זהה למיתוג המתחרים שלך. כשאתה ניגש למיתוג החברה, אל תפחד להשתגע בתהליך המיתוג ולהשתגע עם המיתוג שלך; זה בסדר גמור להיות מותג נישה. כשאתה מותג מיוחד כמו פריטי מזון צמחוני, מותג חדשני, אתה כמותג נישה רוצה לבנות קשר אינטימי ונאמן עם הלקוחות שלך.

כגישה לתהליך מיתוג חברה טבעונית או צמחונית , אתה יכול לבחור להיות יותר אוניברסלי במיתוג הצמחוני שלך על ידי מיתוג היבטים חשובים של המותג שלך, כמו הטכנולוגיה המתקדמת של המותג או מחירים נמוכים יחסית למותגים המתחרים. להיות מותג צמחוני לא זאת אומרת שאתה לא יכול לפנות להמונים. כל מה שנדרש זה מיתוג חברה נכון וגישה נכונה לתהליך המיתוג.

4. מיתוג חברתי

בתהליך המיתוג לא ניתן להתעלם מתיוגים ברשתות החברתיות כמו #GoVegan ו- #MeatlessMonday. בגלל הטרנדים ברחבי העולם יש למותג שלך הזדמנות גדולה מתמיד להציג את ערכי המותג ולהגיע ללקוחות מותג ערכיים. בתהליך מיתוג החברה השתמש במדיה החברתית לטובת המותג בכדי להפיץ את מודעות המותג ולשתף את ערכי המותג החיוביים שלך. בכתבה מיתוג בעידן הרשתות החברתיות ניתן להרחיב עוד בנושא.

המורכבת מצרכני המותג עוזרות להפיץ את המותג, להפיץ חיוביות סביב המותג ולקדם את ערכי המותג – אורח חיים מבוסס צמחים – ומעודדות אחרים להצטרף למותג ולקהילה שלו.

לסיכום, במיתוג חברה טבעונית או צמחונית צור לך תהליך מיתוג שישקף במיתוג החברה את ערכי המותג. המדיה החברתית היא המקום המושלם לתת לערכי המותג במה ולתת לצרכני המותג שלך לדבר. שתף תמונות ומאמרים ממותגים, אך אותנטיים ומשמעותיים לאורח החיים שהמותג מנסה לקדם. אם המותג נשאר נאמן לערכי המותג ולמוצר שהמותג מקדם, תחושת הקהילה סביב המותג תתפתח באופן טבעי.