מיתוג ברשתות החברתיות

מיתוג ברשתות החברתיות הוא משהו שלא תוכל להתחמק ממנו בין אם אתה פותח עסק מסחרי או משיק מותג אישי. מדיה חברתית היא ה-מקום להיות מותג. כולם (כולל אמא שלך, סבתא שלך ודודה שלך) מבלים חצי מהיום שלהם בלבדוק את הרשת החברתית.

מיתוג ברשתות החברתיות לא דורש רק לפתוח פרופיל רשמי למותג, זה לא כזה קל. בדיוק כמו שאתה צריך אסטרטגיית מיתוג מוצקה עבור מיתוג העסק שלך, אם אתה רוצה שהמותג שלך יהיה סיפור הצלחה במדיה חברתית אתה צריך למתג את עצמך היטב ברשת הזו.

מיתוג ברשתות החברתיות מאפשר לך לזהות את קהל היעד של המותג שלך, אומר שיותר אנשים ייחשפו למותג ולסיפור המותג מה שיוביל למכירות.

אבל איך בדיוק ממתגים ברשתות החברתיות?

1. שמור על המיתוג שלך עקבי בכל הפלטפורמות

המרכיב החשוב ביותר במיתוג מדיה חברתית? מותג עקבי, מותג עקבי, מותג עקבי. אם לאתר שלך יש סגנון מותג אחד (צבעים ספציפיים, גופנים ותמונות של מוצרים), אבל לפייסבוק שלך יש מראה ותחושה שונים לגמרי. שונה לגמרי מהמיתוג של הטוויטר שלך, והאינסטגרם והפינטרסט בכלל ממותגים אחרת – מיתוג לא עקבי הוא מבלבל.

הקהל שלך מצפה לחוות את המותג באותו אופן, לא משנה היכן הוא חווה אותו. התפזרות מיתוגית לא אחידה שלא נאמנה לעקרונות המותג שלך עלולה לפגוע במותג ובאיך שהמותג שלך נתפס. מה שבסופו של דבר ישליך על המכירות של המותג.

כאשר אתה יוצר את פרופילים של המדיה חברתית שלך, עקרונות המותג שלך צריכים להיות מוטמעים בכל אחד מהם. יש למותג שלך פלטת צבעים? מושלם. תשתמש בצבעים אלה בפרופיל שלך. יש למותג שלך דמות ממותגת שאנשים מקשרים עם המותג או סיפור המותג? יופי.

השתמש בו כתמונת שער (קאבר) לעמוד הפייסבוק של המותג. יש למותג שלך לוגו? נהדר, השתמש בו כתמונת הפרופיל של דפי המותג כדי שתוכל לאתר את קהל היעד של המותג באופן מיידי.

2. השתמש בתמונות וצור תוכן שאנשים ירצו לחלוק

יתרון גדול למותגים ברשת החברתית הוא היכולת להפיץ את המותג לאנשים חדשים. ומה הדרך לעשות את זה? ליצור תוכן ממותג שאנשים ישתפו. התוכן הוא הבסיס של המדיה חברתית. למעשה, יש תעשייה שלמה שבנויה סביב זה: שיווק תוכן.

כשזה מגיע למיתוג במדיה חברתית, אתה רוצה לבסס את המותג שלך כמותג שיותר תוכן ברמה גבוהה, תוכן שהוא גם ממותג ומייצג את סיפור המותג שלך. תמונות ממותגות צריכות להיות באש של אסטרטגיית המיתוג שלך, כי הן מקבלות יותר חשיפה ותופסות את העין.

המפתח למיתוג מוצלח ומוכר הוא ליצור תוכן שיעודד את הקהל שלך לשתף את התכנים ההמותגים של המותג שלך ולהשתתף. צריך להבין מה התוכן שידבר בצורה הטובה ביותר לקהל הספציפי שלך. בין אם אתה מחליט להתמקד בהפקת תוכן וידאו, אימג׳ים או GIF, אתה צריך לוודא שאתה ממתג את המותג שלך כמותג שיוצר תוכן ברמה גבוהה. תוכן שרלוונטי לקהל היעד של המותג.

לקריאה נוספת לגבי בחירת תמונות המתאימות ביותר לתדמית המותג שלך לחץ כאן.

3. תהיה חברתי

מיתוג מוצלח למותג יקרה רק אם תהיה באמת מעורב. אם מישהו מגיב לתמונה הממותגת שהעלת, תגיב חזרה, אם יש תגובה לסטורי באינסטגרם, תגיב חזרה, אם שולחים לעמוד המותג שאלות – תענה כמה שיותר מהר!. מיתוג במדיה חברתית מחייב אותך להיות חברתי עם העוקבים והצרכנים של המותג שלך. ככל שעמודי המותג יהיו מעורבים יותר, כך הנוכחות המותגית תהיה חזקה יותר.

לסיכום, מכיוון שכלל הזהב בשיווק הוא להגיע לאנשים במקום שהם כבר נמצאים בו. מיתוג במדיה החברתית מספק לך הזדמנות להתחבר לקהל של המותג שלך, להעביר את סיפור המותג שלך לקהל ולהמיר אותו בלקוחות קבועים שצורכים את המותג שלך, וגם משתפים את המותג לאחרים.