מדוע לוגו ועקרונות עיצוב כל כך חשובים למיתוג שלך?

כאשר אתה מתחיל את העסק שלך, יש הרבה מה לעשות כדי להניח את הבסיס עבור המותג שלך. ברגע שיש לך את הלוגו, אתה תרגיש כאילו השגת את החתיכה החיונית ביותר של המיתוג. ועכשיו, רוב הסיכויים, אתה בטח מסתכל על הלוגו, מגרד את הראש, וחושב… "בסדר, עכשיו מה?".

עיצוב הלוגו הוא רק הצעד הראשון בתהליך השקת המותג שלך. כל מה שקורה אחרי שאתה מעצב את הלוגוכל התהליך של "להביא את המותג לחיים" – זה באמת מה שהולך לקבוע אם המותג שלך שוקע או שוחה.

אם אתה כמו רוב החברות שם בחוץ, אתה לא בטוח מה בדיוק לעשות אחרי אותו הצעד הראשון. איך אתה לוקח את הלוגו שלך ומשתמש בו כדי ליצור מותג משגשג, מותג המתחבר עם הקהל שלך ולוקח את העסק שלך לשלב הבא?

כפי שהזכרנו קודם, הלוגו הוא הבסיס למיתוג שלך; זה הבסיס שעליו תבנה את כל השאר. הלוגו שלך הוא הנכס הגלוי ביותר והאלמנט שהקהל יקשר אינטואיטיבית למותג שלך, לכן זה הצעד הראשון בתהליך המיתוג; אתה צריך לוודא שעיצוב הלוגו שלך מרגיש נכון למי שאתה כמותג. לאחר מכן, כל העיצוב שלך יבנה על זה.

כמובן שאחרי שהלוגו מוכן, יש עוד עבודה על מנת שהמותג יצליח. לא מפיק להסגר על הלוגו ולרוץ איתו. יש מאחורי הקלעים עבודה נוספת, על עקרונות העיצוב של המותג. בעבודה על עקרונות המותג אתה מניח את המסגרתאיך, מתי, ובאיזו דרך הנכסים המותג שלך צריכים לבוא לידי ביטוי. סט ההנחיות של עקרונות העיצוב הן חובה אם אתה רוצה ליצור עקביות במיתוג שלך.

בסט ההנחיות של המותג יש לכלול כל דבר שיש לו זיקה או קשר למותג: צבעוניות, גופנים, טיפוגרפיה, גרסאות שונות של הלוגו שלך (שעשויות לכלול את הלוגו שלך עם טקסט / ללא טקסט, בצבע / שחור ולבן או אנכי / אופקי) וכיצד / מתי / היכן להשתמש בכל אחת מהן.

לסיכום, הלוגו שלך הוא יותר מאשר רק גרפי. הלוגו שלך צריך להפגיש את כל מה שהחברה שלך מייצגתהערכים שלך, המשימות שלך, ואת נקודת הבידול שלךולתרגם אותו ויזואליות. הלוגו שלך הוא הפנים של החברה שלך ואת נקודת הקפיצה כדי להביא את המיתוג לחיים. בנוסף, ככל שתיצור פירוט רחב יותר בעקרונות העיצוב שלך, כך יהיה לך קל יותר ליצור חוויית מותג עקבית בכל הערוצים שבהם הקהל שלך עשוי להיתקל במותגבין אם מדובר במדיה חברתית, במשרד שלך או באירוע.