מאנצ׳מע: חטיף פופקורן וסירופ מייפל
במסגרת קורס מיתוג, התבקשנו ליצור שפה חזותית ותדמית כוללת למאכל אהוב, בחרתי לשלב בין חטיף פופקורן לסירופ מייפל. שילוב זה אכלתי באופן קבוע בלילה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, ויצרתי חטיף המשלב את שניהם.
קראתי למותג החדש מאנצ׳מע. מאנצ׳ הוא רצון עז לאכול מלוח או מתוק או שילוב של שניהם ולרוב הוא מגיע בלילה. חטיף המאנצ׳מע נוצר בכדי לענות על הצרכים העולים במהלך המאנצ׳.
בפיתוח התדמית כחלק מתהליך המיתוג, יצרתי דמותג (Brand Character) של דלי פופקורן שישמש דימוי מרכזי של המותג. הדמות מגניבה ועממית, דמות של ״אחד משלנו״, שיהיה קל להתחבר אליה וכך המותג חטיף פופקורן יכול לתקשר עם קהל היעד הצעיר.
יצרתי שני מארזים בגדלים שונים. מארז גדול של ״מאנצ׳מע״ שמתפקד כמארז ״חברי״ ונותן תחושת שיתופיות. מארז נוסף הוא המארז האישי של ״מאנצ׳מע בקטנה״ שפותח את החטיף לקהלי יעד נוספים.
בנוסף למארזים לצורך מיתוג המוצר הכנתי כרזה, סטיקרים ופרסומת לאינסטגרם.
דנה ברקאי
תקשורת חזותית שנה ג', H.I.T