מאנצ׳מע: חטיף פופקורן וסירופ מייפל

מאנצ׳מע | חטיף פופקורן וסירופ מייפל

במסגרת קורס מיתוג, התבקשנו ליצור שפה חזותית ותדמית כוללת למאכל אהוב. בחרתי בפופקורן וסירופ מייפל שאכלתי באופן קבוע בלילה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, ויצרתי חטיף המשלב את שניהם. קראתי לחטיף מאנצ׳מע. מאנצ׳ הוא רצון עז לאכול מלוח או מתוק או שילוב של שניהם ולרוב הוא מגיע בלילה. חטיף המאנצ׳מע נוצר בכדי לענות על הצרכים העולים במהלך המאנצ׳.

בפיתוח התדמית, יצרתי דמותג (Brand Character) של דלי פופקורן שישמש דימוי מרכזי לחטיף. הדמות מגניבה ועממית, דמות של ״אחד משלנו״, שיהיה קל להתחבר אליה וכך החטיף יוכל לתקשר עם קהל היעד הצעיר. יצרתי שני מארזים בגדלים שונים. מארז גדול של ״מאנצ׳מע״ שמתפקד כמארז ״חברי״ ונותן תחושת שיתופיות. מארז נוסף הוא המארז האישי של ״מאנצ׳מע בקטנה״ שפותח את החטיף לקהלי יעד נוספים.

בנוסף למארזים לצורך מיתוג המוצר הכנתי כרזה, סטיקרים ופרסומת לאינסטגרם.

דנה ברקאי
תקשורת חזותית שנה ג', H.I.T

מיתוג בהנחיית פדי מרגי