לראות את עצמך כמנהיג בעל מותג – דרכים לבסס את עצמך כבעל מותג משפיע

בתור בעל מותג עליך לראות את עצמך כמנהיג. אומנם אתה לא יכול ללכת לבית הספר כדי להיות "מנהיג מחשבה", וגם לא תוכל להשלים תוכנית חד פעמית ולהרוויח תעודה או הכרה רשמית ככזו. במקום זאת עליך ליישם סדרה של אסטרטגיות מיתוג אישיות מתמשכות, לשפר את מערכי המיומנות שלך ולהרחיב את הקשרים המקצועיים שלך בעקביות.

נוסף על כל אלה, עליך להציג רעיונות חדשים באופן כמעט בלתי פוסק, ולוודא כי שמך יוכר על ידי אנשים בתעשייה ומחוצה לה.

1. הקימו מותג אישי

מותגים אישיים נשענים בלב אסטרטגיות שיווק רבות, ומנהיגות מחשבתית היא הרחבה טבעית של היכולת לבנות מוניטין. בתור התחלה תוכל לשפר או לארגן מחדש את פרופילי המדיה החברתית הקיימת שלך, במיוחד לינקדאין, עם תיאורים מפורטים של תעודותייך והישגי הקריירה שלך. השתמש בהם כיסודות לאסטרטגיה שלך וערוצי מפתח לרשתות חברתיות. לאחר מכן תוכל להקים בלוג או עמוד מאמרים באתר החברה שלך ולהתחיל לכתוב על בסיס קבוע.

תרצה להקים ארכיון נחמד של לפחות 30 פוסטים לפני שתמשיך הלאה, וודא שאתה מעדכן את הבלוג שלך לפחות פעם בשבוע. סנכרן את מה שאתה כותב עם שאר המדיות והרשתות החברתיות, והיה מעורב בקבוצות ובצ’אטים כראות עינך.

2. עבוד עם מנטורים ואנשים משפיעים

לאחר שתקבע מוניטין בסיסי, התחל לפנות אל מנטורים פוטנציאליים ומשפיעים אחרים בענף. למד מהם כמה שתוכל כיצד לבסס את עצמך. צריך להיות קל יחסית למצוא אותם אם אתה מקדם את התוכן שלך מבחינה חברתית, וחלקם עשויים למצוא אותך באופן טבעי מבלי שתרים אצבע.

בתור בעל מותג, תוכל למצוא אנשי מפתח שישמחו לעבוד איתך, תוכל להתבונן בצורת העבודה שלהם. דבר איתם על מה שעומד בראשם. צפה כיצד הם מפעילים עסק משלהם. קרא את התוכן שהם מפרסמים באתרים שלהם. המטרה כאן היא ללמוד מהם, וללמוד לחשוב איך הם חושבים.

3. המשך לפרסם תוכן בעקביות

המשך לעבוד עם אנשים משפיעים – ברגע שתכיר יותר את הטריטוריה ואיכות הפוסטים בבלוג שלך תעלה, תוכל להתחיל להתקדם לרשתות נוספות. היה מעורב בכמה שיותר פלטפורמות מדיה חברתית ופנה לאנשים חדשים באופן קבוע. השתתף באירועים הרלוונטים לתחום שלך וחפש הזדמנויות לדבר / לנהל שיח באירועים חיים. ככל שיותר אנשים נמצאים ברשת שלך, תהיה לך יותר סמכות, ולדבריך תהיה משמעות רבה יותר.

4. צור שיתופי פעולה

בתור בעל מותג תוכל לייצר שיתופי פעולה מעניינים עם אנשים מהתחום שלך. הבלוג שלך הוא רק ההתחלה. בשלב זה, יהיה זרם קבוע של קוראים קבועים שמדי פעם מגיבים על הבלוגים שלך או משתפים אותם. תוכל לקחת את הדברים לשלב הבא אם תפרסם פוסטים עם אורחים בבלוגים אחרים הקשורים לתעשייה. הדבר יעניק לך סמכות יותר גדולה ובעקבות כך גם המותג שלך יקבל חשיפה גדולה יותר.

5. העלה טענות נועזות והישאר חדשני. היה אמיץ!

בשלב זה, ביססת את המוניטין שלך כסמכות בתעשייה וכבעל מותג, ויש עוד צעד נוסף לנקוט: אתה צריך להיות מנהיג. וכדי לעשות זאת, עלייך לזכור לעשות דברים חדשים. התחל לטעון טענות נועזות במאמרים שלך, והצג תחזיות גדולות יותר לגבי עתיד הענף שלך. היה חסר פחד.

אמץ את החדשנות ואת השינוי. אנשים יתפסו אותך כמנהיג מחשבה בתחום. אל תנסה לבצע את כל הצעדים האלה ביום אחד. פיתוח מותג אישי והפיכתו למוביל מחשבתי הוא תהליך שלוקח שנים. לא משנה כמה תשקיע, אף אחד לא הופך להצלחה בין לילה. תצטרך לעבוד קשה ובעקביות אם אתה רוצה להשיג את התואר הנחשק והלא רשמי של "מנהיג מחשבה ובעל מותג".

בהצלחה!