כיצד להחיות את המותג שלך

עם השקת עסק חדש, חשוב להבין כיצד להחיות את המותג שלך כדי ליצור בסיס חזק למותג שלך. ברגע שתעצב את הלוגו שלך אתה תרגיש שיש לך את היצירה החיונית ביותר של המיתוג שלך, אבל זה לא מספיק כדי ליצור מערכת מיתוגית שלמה וחזקה. עיצוב הלוגו שלך הוא רק השלב הראשון בתהליך השקת המותג שלך. אך בשום פנים ואופן זה לא הצעד האחרון במיתוג. כל מה שקורה לאחר שתעצב את הלוגו, כל תהליך ההקמה של המותג שלך – באמת יקבע אם המותג שלך יצליח בעולם האמיתי.

איך אתה לוקח את הלוגו שלך ומשתמש בו כדי ליצור מותג משגשג – סוג המותג שמתחבר לקהל שלך ומקדם את העסק שלך לשלב הבא? הבה נבחן כיצד ליצור מותג חי על ידי החלת הלוגו וההנחיות המותג החדשים שלך מעוצבים על העולם האמיתי וכך נוביל את העסק שלך לרמה חדשה של הצלחה בתהליך.

מדוע הלוגו חיוני למיתוג שלך?

לוגו פועל כעמוד השדרה של המותג. לפני שנתעמק כיצד להשתמש בלוגו כסימן ההיכר של המותג, בוא נבין לעומק מדוע לוגו כל כך חשוב למותג. כפי שהזכרנו קודם, הלוגו הוא הבסיס למיתוג שלך. הלוגו שלך הוא נכס המותג, הפנים של המותג. קהל היעד שלך ישר יקשר את הלוגו למותג שלך. הלוגו הוא השלב הראשון להחיות את המותג שלך.

זו הסיבה שזה הצעד הראשון בתהליך המיתוג; עליכם לוודא שעיצוב הלוגו שלכם מרגיש נכון לקהל היעד שלכם, מכיוון שכל אלמנטי המיתוג האחרים יתבססו עליו.

עיצוב טוב ורושם ראשוני הוא חשוב מאוד, משפר את חוויית המשתמש ומגביר נאמנות למותגמה שיעלה את הסיכוי ללקוחות מרוצים ומעל הכל ימקסם את הרווחים, ניתן לקרוא על כך עוד בכתבה איך עיצוב נהדר גורם לדברים לעבוד טוב יותר.

הלוגו שלך הוא יותר מסתם גרפיקה. הלוגו שלך מבטא את כל אשר המותג שלך מייצג – ערכי המותג שלך, הערך המבדל מהחברות האחרות, קהל היעד הספציפי. הלוגו שלך הוא הפנים של החברה שלך – ומקפצה ממשית להעלאת המיתוג שלך לחיים.

מאחורי הקלעים של הקמת המותג

לאחר עיצוב הלוגו, קיים רצון עז להשיק את המותג. עם זאת יש לפעול מאחורי הקלעים, להיות סבלניים ולעשות הרבה מחקר לפני. כך לא תהיה פזיז, המותג יבנה בצורה הדרגתית והרבה יותר נכונה לקהל היעד הספציפי.

בהגיענו ליצור מותג חזק ומדויק, יש לבנות ספר מותג. ספר הכולל את הבסיס, היסודות וערכי המותג. הוא כולל: פלטה צבעונית של המותג, טיפוגרפיה והנחיות טיפוגרפיות- בחירת פונט וגדלים, גרסאות שונות של הלוגו שלך ואיך / מתי / היכן להשתמש בכל אחד, עשה ואל תעשה של המותג שלך. ככל שספר המותג יהיה יותר מדויק עם ירידה לפרטים הקטנים, כך גם תהליך המיתוג יהיה מדויק ונכון.

מעבר המותג מהנייר אל העולם האמיתי

מעבר לעיצוב לוגו למותג שלך, עלייך לחשוב כחלק מהמשך תהליך המיתוג על הזדמנויות להחיות את המותג. כל מקום שיש לך הזדמנות להתחבר לקהל היעד של המותג שלך.

להלן מספר דרכים בהן תוכל למצוא יישומים בעולם האמיתי עבור הלוגו שלך ונכסי המותג שלך: אתר החברה, עלונים, כרטיסי ביקור, חולצות, פרסומות- דיגיטליות ומודפסות, מדיה חברתית ועוד. עיצוב המשרד של המותג שלך גם בהתייחסות לצבעי החברה יכול להיות הזדמנות מעולה, להעצים את ערכי החברה.

לסיכום, עבודה עם מעצב כדי ליצור את הלוגו שלך היא צעד חשוב – אבל זה רק הצעד הראשון בתהליך בניית המערכת העיצובית של המותג שלך. יש להבין את החשיבות בכל שלב ושלב בדיוק המותג, כך הוא יהיה יותר בשל עם יציאתו לשוק ומותאם לקהל היעד.