יצירת תהליך מיתוג – רשת "ארטא" עבור צורכי אמנות 

במסגרת קורס מיתוג בחרתי ברשת החנויות לציוד אמנות, גרפיקה וציוד משרדי הותיקה בישראל, רשת ״ארטא״.

בעת ביקורי הרבים בחנויות הרשת, ראיתי כי הלוגו קיים כבר למעלה מ-40 שנה. בנוסף אין שום זהות אחידה למראה החנויות וכן חסרה בה היוקרתיות והיחודיות של רשת מובילה בתחום.

קהל היעד אשר בחרתי להתמקד כחלק מתהליך המיתוג הוא קהל יעד של סטודנטים לעיצוב ולאמנות המהווה את רוב הצרכנים של רשת ״ארטא״. על מנת ליצור את הפן היוקרתי שמותאם לקהל היעד המבין בתחום, בחרתי לשנות את הלוגו מעברית לאנגלית. כאשר ה-a הפכה למעלה. כלומר "כאן מוכרים את הציוד הטוב ביותר והיוקרתי ביותר".

הסלוגן המוביל של החברה הפך ל-We supply, You create במטרה ליצור אווירה נוחה ונגישה.

הצבעוניות השולטת של החברה הינם שלושת צבעי ה-CMYK. כאשר בחנויות מתבצעת חלוקה למחלקות שונות המקבלות את שאר צבעי הקשת. המטרה היתה ליצור שפה עיצובית צעירה, רעננה המשדרת תשוקה רבה לעיצוב ולאמנות.

ולדה קירילוב
תקשורת חזותית שנה ב-H.I.T
מיתוג וזהות בהנחיית פדי מרגי