דיבורים

מיתוג זו מומחיות, תמיד אני חושב על קורנפלקס שנראה כמו שבבי נסורת, "אפור" משעמם ועם המיתוג הנכון, עם מיתוג מוצלח הוא הופך להיות, מלא חיים, מדבר, מספר סיפור על הצלחה, על ניצחון, על בריאות, מיתוג זו המומחיות שלנו אך לספר סיפור, להקשיב לסיפור כל אחד יכול, וכאן זה המקום שלכם: סטודנטים לעיצוב, למיתוג, אוהבי עיצוב, פרסומות, צורה וצבע לכתוב לנו את הסיפור שלכם, לכתוב לנו את המפגש שלכם עם המותגים האהובים עליכם.

איך עיצוב נהדר גורם לדברים לעבוד טוב יותר

נאמר לנו שמה שבפנים זה מה שחשוב", אבל מה אם זה לא לגמרי נכון? מה אם גם מה שבחוץ נחשב? מה המשמעות של רושם ראשוני על יחס הלקוחות למותג?  

קרא/י עוד…

איך לספר את סיפור המותגבאמצעות עיצוב

מה זה בדיוק ״סטוריטלינג״, ואיך משתמשים בו? 4 שלבים פשוטים שיעזרו לך להתניע וליצור את סיפור המותג של העסק שלך .

קרא/י עוד…

מדוע לוגו ועקרונות עיצוב כל כך חשובים למיתוג שלך?

כאשר אתה מתחיל את העסק שלך, יש הרבה מה לעשות כדי להניח את הבסיס עבור המותג. וברגע שיש לך את הלוגו… עכשיו מה?

קרא/י עוד…

כיצד לבנות מיתוג וזהות תאגידית חזקה

איך הופכים למותג, ומה הוא תהליך מיתוג, מהי זהות תאגידית? האם זה אותו דבר כמו עיצוב גרפי לארגון? ואיך אתה יוצר מותג וזהות תאגידית חזקה שמגדירה את העסק שלך להצלחה?

קרא/י עוד…

ארבעה שלבים למציאת קול המותג שלך

מוכן להתחיל בשיווק של החברה, המוצר או המותג החדש שלך?
מדהים! אבל לפני שתיצור את הבלוג שלך, תכנן תוכן לאתר החדש שלך, או תצייץ את הטוויט הראשון שלך, תצטרך להגדיר את "קול המותג" שלך… קרא/י עוד…

מינימליזם לעומת מקסימליזם: מה הגישה המתאימה ביותר למותג שלך?

מהו מינימליזם במיתוג? איך הוא בא לידי ביטוי לעומת מקסימליזם ומה הגישה המתאימה ביותר למותג שלך… קרא/י עוד…

מה אפשר ללמוד ממשחקי הכס על מיתוג

מה אפשר ללמוד ממשחקי הכס על מיתוג

היבשת הבדיונית של וסטרווס, מהרומן הנהדר ״שיר של אש ושל קרח" (יכול להיות שיש גם תוכנית טלוויזיה או משהו?), מחולקת לשבע ממלכות. כל אחת מהממלכות נשלטת על ידי "בית גדול", או מה שמכנים בתי אצולה… קרא/י עוד…

כיצד לעצב מיתוג מסחרי עבור העסק שלך

כשמדובר בבניית עסק, יש המון מונחים שתשמע מסביבך – ״ערך מבדיל״, ״זכירות המותג״ ועוד ועוד ועוד. אבל יש מונח אחד שלא ממש מקבל את תשומת הלב הראויה לו, הוא הסבא של כולם – וזה העיצוב המסחרי… קרא/י עוד…

3 שאלות שיעזרו לך להבין את אישיות המותג שלך

לפני שאתה קופץ לתוך העיצוב והסגנון אתה קודם צריך להבין מי אתה כעסק…. קרא/י עוד…

מיתוג לכולם

מיתוג: זה משהו רק של חברות ענק, כמו מקדונלדס ואפל, כן? לא בהכרח.
לא מעט בעלי עסקים קטנים מאמינים כי מיתוג עסקי דורש עלויות רבות. ובוודאי, יש סוכנויות שיסייעו לך לבנות את המותג שלך עבור מחיר גבוה שעסקים קטנים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם. אבל מיתוג טוב הוא לכולם וזה לא צריך להיות יקר. במיוחד בעידן הדיגיטלי, יש הרבה שאתה יכול לעשות כדי להפוך את העסק שלך לבלתי נשכח…. קרא/י עוד…

כוחו של סיפור המותג באמצעות עיצוב

סיפורי מותגים מעוררים תגובה רגשית, תוך שילוב עובדות על העסק. הטכניקה השיווקית המסורתית של הקביעה – "המוצר שלנו הוא הטוב ביותר, ולכן כדאי לקנות אותו!" כבר עברה מהעולם. ועכשיו, אנשים רוצים לדעת למה זה הכי טוב, איך זה מיוצר ומי הם היוצרים מאחורי המוצר זה… קרא/י עוד…

מיתוג או מותג? דעה

מהו מותג? ואיך מותג שונה מתהליך מיתוג?

המותג שלך הוא … אתה

המותג שלך נובע מהליבה של הארגון שלך, מה הוא עושה ומה הערכים שלו… קרא/י עוד…

מיתוג עסקי מוצלח – דעה

מיתוג עסקי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר של כל עסק, גדול או קטן, קמעונאי או B2B. תהליך מיתוג יעיל מעניק יתרון גדול בשווקים תחרותיים יותר ויותר. אבל מה בדיוק אומרת המילה "מיתוג"? מה הוא מיתוג עסקי ולמה צריך מיתוג?… קרא/י עוד…

בעלי חיים לתהליך מיתוג מצליח

כשמפתחים מותג מצליח בחירת שם יצירתי זה חלק חשוב. אלפי עסקים חדשים נפתחים כל יום, ולכן בחירת השם היא קריטית. איך בונים מיתוג מוצלח? מספר חברות מצליחות בחרו תהליך מיתוג המערב שמות של בעלי חיים למותג שלהם, על מנת לתת למותג מגע אנושי, בואו נבין איך עשו זאת ובמה זה תורם… קרא/י עוד…

מיתוג קוקה קולה

אני מתגעגע לבקבוק הישן של קוקה קולה, אילו מזכוכית, אני מחפש אותם, דווקא אותם, בעיניי הם מותג של פעם, כמו פורד קורטינה, כמו סבתא סורגת, כאילו שפורט על נימי הלב על מיתרי הנוסטלגיה.
אני לא אוהב את כל הפלסטיק שנמכר היום. אני לא כזה אקולוג גדול אבל בעיניי יש באריזות האילו משהו ריק וזה מה שהן מייצגות בעיניי, תקראו לי מיושן אבל מיתוג כזה, עיצוב כזה קונה אותי.
אני רואה בקבוק כזה ולא אכפת לי מה יש בתוכו, אני רק רואה את עצמי כילד בקיוסק של אלברט, בחום של טרום עידן המזגנים והבקבוק קר ומרווה עוד לפני שפתחתי אותו, עם טיפות הקור האילו שכולם מכירים שזולגות עליו. ואז זה באמת טעם החיים. אולי פלסטיק יותר זול אבל בקבוק ששולח אותך אחורה בזמן זו מומחיות במיתוג בעיניי.

מיתוג SIMPLE

אני אוהבת לנקות, שוטפת את הבית פעמיים בשבוע, תריסים, חלונות, אבק, מקרר, תנור, אוהבת לשטוף כלים, ככה אני. תקראו לי מיושנת, תגידו לי שלא בחרתי, שמו אותי במקום הזה. אבל אני כן בוחרת, בעלי הציע לי אלף פעם לקחת עוזרת, אבל אני אוהבת את זה, אוהבת שדברים נעשים כמו שאני רוצה, אוהבת את השקט הזה בעבודה עם מוזיקה טובה ואוהבת את התוצאה. מה שאני לא אוהבת אילו התחכמות עיצוביות, מין חריץ כזה במגירה במקרר (שתמיד חותך אותך), בליטה בתוך התנור, כפתורים בספה שצוברים ערימות אבק או כל דבר אחר שעוצר לי את השטף ותוקע אותי שעה מולו עם סכינים, סמרטוטים, מקלות אוזניים, העיקר להעיף את הלכלוך המעצבן הזה.
אני רואה כל מיני פרסומות יקרות ויוקרתיות בטלוויזיה למקרר משוכלל שאפשר אפילו לדבר איתו אבל אי אפשר לנקות מתחתיו. מה הבעיה לעשות את המקרר כמה סנטימטר יותר גבוה?
אז בין מקרר לחלון אני חושבת על חברה שתמתג את עצמה כמומחית לפשטות. זה יהיה כל המותג: פשטות! קווים פשוטים, בלי התחכמויות, נקיים, יפים, כאילו שאני אהנה לה להשתמש בהם וגם לנקות אותם בקלות ובמהירות.
תקראו לה SIMPLE וכל מי שאי פעם, גבר או אישה שהחזיק סמרטוט ביד יודה לכם.