דיבורים
מיתוג זו מומחיות, תמיד אני חושב על קורנפלקס שנראה כמו שבבי נסורת, "אפור" משעמם ועם המיתוג הנכון, עם מיתוג מוצלח הוא הופך להיות, מלא חיים, מדבר, מספר סיפור על הצלחה, על ניצחון, על בריאות, מיתוג זו המומחיות שלנו אך לספר סיפור, להקשיב לסיפור כל אחד יכול, וכאן זה המקום שלכם: סטודנטים לעיצוב, למיתוג, אוהבי עיצוב, פרסומות, צורה וצבע לכתוב לנו את הסיפור שלכם, לכתוב לנו את המפגש שלכם עם המותגים האהובים עליכם.
כמו בהרבה דברים בחיים, תמיד ניתן למצוא תירוצים להימנע מהלא נודע הגדול, אך אם אתה באמת מרגיש שנועדת להיות מעצב פרילנס, וזוהי הבחירה הנכונה עבורך, קפוץ למים ופשוט עשה זאת… .קרא/י עוד…
ברור שהדרך שמגיעה למיליון תהיה קשה מאין כמותה ותדרוש מסירות רבה. לאחר שהחלטת שתוכל להקדיש את עצמך להשקיע בקמפיין מיתוג ייחודי, אתה יכול להגיד שאתה בדרך ליצור מותג של מיליון דולר…קרא/י עוד…
בעולם התקשורת המהיר של ימינו, מיומנות האינטליגנציה הרגשית הופכת לחשובה יותר ויותר. בתור מומחי עיצוב שעוסקים בעבודות עיצוב שונות, עלינו להתמודד עם הרבה סוגים שונים של לקוחות. היכולת להבין את הלקוח היא חשובה ביותר ואף יותר קריטית מן העבודה עצמה לעיתים…קרא/י עוד…
חוסר ריכוז לטובת העיצוב! בתור מעצבים, הריכוז הוא עניין שמאתגר אותנו גם ביום שבו אנו במיטבינו. כשאתה נאבק בריכוז אתה לא יכול להתמקד במשימות שצריך להשלים, דעתך מוסחת בקלות, ההערכה העצמית שלך נשחקת ולעיתים גם נעשה בזבוז זמן יקר. אז כיצד נשתמש בחוסר ריכוז הזה לטובתנו ולטובת העיצוב? קרא/י עוד…
1. ספר את הסיפור האישי שלך. שלב את האישיות שלך. הסבר מדוע הגעת לתחום שלך, וספר כיצד הגעת למקום בו אתה נמצא עכשיו על ידי אזכור קצר של ההיסטוריה שלך בתחום העיצוב / אומנות. המטרה היא להבדיל את עצמך ולהיות ייחודי, ולספר את סיפורך באופן יצירתי דרך המיתוג האישי שלך. קרא/י עוד…
בתור בעל מותג עליך לראות את עצמך כמנהיג. אומנם אתה לא יכול ללכת לבית הספר כדי להיות "מנהיג מחשבה", וגם לא תוכל להשלים תוכנית חד פעמית ולהרוויח תעודה או הכרה רשמית ככזו. במקום זאת עליך ליישם סדרה של אסטרטגיות מיתוג אישיות מתמשכות, לשפר את מערכי המיומנות שלך ולהרחיב את הקשרים המקצועיים שלך בעקביות. נוסף על כל אלה, עליך להציג רעיונות חדשים באופן כמעט בלתי פוסק, ולוודא כי שמך יוכר על ידי אנשים בתעשייה ומחוצה לה… קרא/י עוד…
טעויות המיתוג הנפוצות (חלק ב׳) – 4 הטעויות שחשוב להימנע מהן כאשר אתה ממתג את החברה שלך כשאתה ממתג את החברה שלך ורק מתחיל את הדרך, זה מאוד לגיטימי שתרצה שהכל יעבור בצורה חלקה. למרבה הצער, טעויות המיתוג שניתן לחטוא בהן מסוכנות לעסק שלך, ואפשרי לבצע אותן די בקלות אם לא נזהרים. להלן כמה מהטעויות הנפוצות שעסקים חדשים מבצעים ביחס למיתוג שלהם. נסה להימנע מהם בכל מחיר… קרא/י עוד…
הבטחת המותג ובנייתו בעסק שלך
הבטחת המותג שלך ואסטרטגיה אפקטיבית נותנת לך יתרון מרכזי בשווקים תחרותיים יותר ויותר. אבל מה בדיוק "מיתוג"? ואיך זה משפיע על עסק כמו שלך? במילים פשוטות, המותג שלך הוא ההבטחה שלך ללקוח שלך. זה אומר ללקוח שלך למה הוא יכול לצפות מהמוצרים והשירותים שלך, וזה מה שמבדיל בין ההצעה שלך לבין המתחרים שלך. המותג שלך נגזר ממי שאתה, מי אתה רוצה להיות וכיצד אנשים תופסים אותך… קרא/י עוד…
אז יש לך אסטרטגיית מיתוג חדשה
אז יש לך אסטרטגיית מיתוג חדשה! היא העניקה השראה לגופנים חדשים, לשימושים צבעוניים ונועזים והעברת מסרים עוצמתיים. העובדים שלך מתרגשים ומחכים בקוצר רוח לצאת לעולם עם המותג החדש…. קרא/י עוד…
שימור המותג שלך בעולם הגדול
מותגים כיום נוזליים יותר מתמיד. ציפיות הלקוחות משתנות ללא הרף, ובניית מיתוג החברה הוא כבר לא זהות סטטית, שמתרעננת או מתבצעת מחדש כל שלוש, חמש או עשר שנים. שימור המותג שלך בעולם הגדול… קרא/י עוד…
לספר את סיפור המותג שלך
האם אי פעם הרגשת שאתה רואה את אותו תוכן שוב ושוב ברשת? כיום, לפי סטטיסטיקה, 96% מהעסקים משתמשים במדיה חברתית, והשוק הדיגיטלי רווי ותחרותי מאי פעם. זו כבר לא שאלה של האם העסק שלך אמור להיות באינסטגרם, אלא איך אתה מספר את סיפור המותג שלך.. קרא/י עוד…
כיצד ליצור מותג בולט מן המתחרים?
בעולם של היום הרבה מותגים סובלים ממשברים. נראה שבכל פעם שחברה אחת מגלה משהו שעובד טוב, אחרות רוצות להעתיק את הרעיון. שירותים עסקיים, חברות תעופה, תקשורת, וביטוח הם רק כמה דוגמאות לתעשיות בהן המותגים הגדולים הפכו כמעט בלתי ניתנים להבחנה זה מזה. אז כיצד ליצור מותג בולט מן המתחרים? קרא/י עוד…
עקביות במיתוג
איך תצוגה ויזואלית עקבית של המותג שלך תוכל לספק זהות חיובית זכירה ללקוחות? ישנה תופעה המכונה זיכרון תלוי הקשר, הקובעת כי אנשים זוכרים את המידע בצורה הטובה ביותר כשהם נמצאים בהקשר המקורי בו הם נתקלו במידע זה. כאשר אתה בונה עקביות במיתוג שלך, אתה מכוון להצלחה קרא/י עוד…
טעויות מיתוג נפוצות שכדאי להימנע מהן
בעולמנו ידוע כי הטכנולוגיה מאפשרת לבעלי עסקים לשווק את עצמם די בקלות, אך בניית מותג אפקטיבי עדיין דורשת ידע – הנה לכם כמה טעויות מיתוג נפוצות שכדאי להימנע מהן בעת בניית המותג של העסק שלכם… קרא/י עוד…
מיתוג / זהות – ההבדלים
כיזם / בעל עסק, אתה בטח יודע כמה חשוב להטביע חותם במוחם של הלקוחות שלך. על ידי בניית מיתוג מזוהה, מהימנה ועקבי של החברה שלך, אתה יכול לזכות בתשומת ליבך ובנאמנותם של הלקוחות שלך. ללא בידול זה, הם היו יכולים בקלות להיעדר למתחרים שלך. אז מה הם ההבדלים בין מיתוג / זהות ? קרא/י עוד…
מיתוג ושיווק – מה מגיע קודם?
כולם מכירים את האמירה ״מה בא קודם? הביצה או התרנגולת?״ ובכן, אם אנחנו מדברים על הגרסה העסקית של האמירה הזו, השאלה תהיה ״מיתוג ושיווק – מה מגיע קודם?״ קרא/י עוד…
בניית מותג, מה צריך לדעת עוד לפני שמרימים את העפרון?
תהליך מיתוג מוצלח מתחיל בראש ובראשונה בהבנה של צרכי הלקוח שלך. בניית קרבה, כבוד, ושבירת מחסומים בינך לבין הלקוח חיוניים ליצירת שיתוף פעולה יצירתי ובניית המותג. זה מתחיל עוד לפני שאתה מרים את העפרון שלך. קרא/י עוד…
לכבוד החורף, קצת על מיתוג מוצר עונתי
אז מה זה בעצם מיתוג מוצר עונתי? מיתוג מוצר עונתי הוא הרחבה של מיתוג המוצר בהתאם לעונה העכשווית. זה יכול להיות מותאם למזג האוויר, לחג המתקרב או לכל אירוע אחר משמעותי שמשפיע על מצב הרוח של הלקוחות שלך. קרא/י עוד…
5 שאלות בנושא צמיחת המותג
משווקים מדברים על צמיחת המותג בשוק, התפתחות לאורך זמן. האם זה אומר שעליהם להמשיך לצמוח או האם ישנה נקודה בה המותגים מגיעים לשיא הצמיחה?.
פערים בין אסטרטגיית המותג לבין התקיימות המותג
כמות המותגים המצליחים באמת נותרה נמוכה. בהתחשב במה שאנחנו יודעים כעת, מדוע עדיין נוצר פער בין אסטרטגיית המותג לבין התקיימות המותג בפרקטיקה?.
איך לקבוע את ערך הבידול המדויק למותג שלנו?
אחד הדברים שחוזרים כחלק מהגדרת תהליך אסטרטגי של מיתוג חברות הוא חשיבות בידול המותג. אך האם זה באמת חשוב? ואם כן, איך עושים זאת? מה בדיוק ההבדל בין המותגים?.
עולם הדפוס עם התקדמות העידן הדיגיטלי
כיום, טכנולוגיות מתפתחות מגדירות בכל עת שנבחר כיצד עבודת השיווק שלנו עובדת. על סמך מה שהוא אפקטיבי באמת. התחרות על תשומת הלב של קהל הלקוחות שלנו היא חזקה מתמיד. התחרות מתחזקת ככל שהתקשורת הווירטואלית הופכת לנגישה יותר. בנוסף יכולות המדיה הדיגיטליות צומחות. עם זאת, אין לזלזל, עולם הדפוס לא מתיישן.
ארבע דרכים להעביר חוויות משתמש עשירות יותר
צרכנים וקונים נחשפים להרבה יותר אופציות, ליותר מותגים. עם בחירה ואפשרות להשוות בין המותגים. לצרכנים יש פחות סיבות להישאר נאמנים למותג הקבוע שלהם. דגש על איך לשים את הלקוח ראשון. עם יצירת חוויה מותאמת אישית בין המותג ללקוחות, מותגים יכולים להתבלט בשוק צפוף ותחרותי יותר ויותר. זו הסיבה שעסקים רבים שמים דגש על חוויית הלקוח.
מדוע חשוב לשאול 'האם אכפת מהמותג?'
יצרת תהליך אסטרטגי חדש ומסודר למותג שלך. יצרת ספר מותג מדויק החל מפונטים, צבעים בחירת ערכים מדויקים למותג. הכל מוכן. למרות כל התכנון, כל המחקר וכל ההתאמה האסטרטגית לתכנית העסקית של המותג שלכם. האם אחרי כל העבודה המקדימה המותג יצא לשוק והכל ילך כמתוכנן?.
כיצד למקד ולזהות את קהל היעד של המותג שלך?
הערך שהמותג שלך מציע חייב להיות רלוונטי לקהל היעד שלך. משמעות הדבר הוא שיש לזהות ולהגדיר בבירור את הלקוחות הפוטנציאליים. חשוב בתהליך זה למצוא את האיזון הנכון בעת הגדרת קהל היעד שלך באופן שגורם לקהל שלך להכיר בכך שאתה מדבר איתו ספציפית.
מיתוג דיגיטלי
מותג ללא נוכחות דיגיטלית הוא כמו מכונית ללא צמיגים. למרות שמיתוג מודפס, אנלוגי, עדיין קיים ופועל כחלק מאסטרטגית מיתוג של חברה, עסקים כיום זקוקים למגוון של כלי מיתוג דיגיטליים כדי להבטיח את נוכחותם בעולם האמיתי.
ההבדל בין מיתוג לשיווק
כאשר אתה בונה עסק, יש כל כך הרבה מילות מפתח בתחום שקשה לעמוד בקצב ולהבין לעומק. ויש שתי הגדרות מפתח מהותיות שיש נטייה להתבלבל ביניהן – שיווק ומיתוג. שיווק ומיתוג הם שני מושגים שונים זה מזה. אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, עליך להבין את ההבדלים בין השניים וכיצד להשתמש ביעילות בכל אחד מהם כדי לקדם את המותג שלך לשלב הבא.
אסטרטגיות מיתוג לחיזוק מיקומך בשוק
המותג שלך הוא מה שאנשים אומרים עליך כאשר אתה לא בחדר, התפיסה שיש ללקוחות לגבי המותג שלך והקול המגדיר את המותג שלך בכללותו. הכללים סביב מיתוג מתפתחים במהירות רבה מתמיד, הודות לסביבת צרכנים משתנה. התקדמות הטכנולוגיה, המדיומים החדשים לפרסום ושיווק המותג, דוחפים מותגים לחשוב אחרת ולפנות לקהלי היעד בדרכים חדשות.
חיבור רגשי למותג
קורים הרבה תהליכים תת הכרתיים אצל הצרכנים. משווקים אשר יבינו את כוח החיבור הרגשי של הצרכנים למותג, הם בוני המותגים האמיתיים של היום. הם מגלים הזדמנויות חדשות לצמיחה מהירה יותר בהשוואה למתחרי המותג שלהם.
האם לוגו דינאמי מתאים למותג שלך?
לוגו הוא תמונה, גופן או שילוב של שניהם שמעביר את הערכים של המותג שלך ומשמש כדרך לזהות את המותג שלך. קהל היעד שלך יוכל לשייך את הלוגו שלך אוטומטית למותג. לוגו דינמי הוא לוגו הניתן להתאמה – כזה שמשתנה בהתאם להקשר בו הוא ממוקם.
כיצד להחיות את המותג שלך
עם השקת עסק חדש, צריך ליצור בסיס חזק למותג שלך. ברגע שתעצב את הלוגו שלך אתה תרגיש שיש לך את היצירה החיונית ביותר של המיתוג שלך, אבל זה לא מספיק כדי ליצור מערכת מיתוגית שלמה וחזקה.
מדוע חשוב לשמור על עקביות במיתוג?
אינך זקוק שאנו נגיד לך שיש יותר מדי תוכן בחוץ, ממש ברגע זה המון תוכן מתפרסם ברשת, בכל העולם, בכל מיני סוגי מותגים. מה הפלא שקשה לרוב המותגים להתבלט? אם אתה רוצה לצמצם את הרעש, חשוב לבדל את המותג שלך מהמתחרים.
חתימת קול בתהליכי מיתוג
מיתוג היום הוא הרבה מעבר למה שפוגש את העין. אמנם דימויים חזותיים חזקים בעולם המיתוג הם המפתח, אך כיום אפשר גם לתקשר את ערכי המותג שלך תוך שניות ספורות של צליל. תחשבו על החברה נוקיה, מהו הצליל שישר עולה לכם לראש? מהו הקול שמתחבר למותג העל מקדונדלס? הצלילים המשויכים באופן מיידי למותג.
תמונות מותג: כיצד לבחור תמונות המתאימות ביותר לתדמית המותג שלך
אנו נחשפים לתמונות מדי יום – בעמוד הפייסבוק שלנו, באינסטגרם, בטוויטר, באתרים בהם אנו מבקרים, במשחקים ובאפליקציות בניידים שלנו. שלטי חוצות ופרסום מודפס מוכיחים כי התמונות תמיד היוו חלק מהותי בשיווק המותג, אך כעת הוא ממלא תפקיד חשוב הרבה יותר כחלק מתהליך המיתוג, עם התפתחות המדיה החברתית.
אסטרטגיות מיתוג לעסקים קטנים
כבעל עסק קטן, נהוג לחשוב כי תהליך המיתוג הוא בעל ערך רק לחברות גדולות כמו זארה, מייקרוסופט, פנדורה, סטארבאקס. אבל האמת היא, חשוב לחשוב על תהליך מיתוג, איך למתג את החברה שלך בין אם היא חברה קטנה או גדולה. בכל חברה וחברה תהליך המיתוג הוא אקוטי ויכול להשפיע על עתידה ועל אופיה. כחלק מתהליך מיתוג יש מספר אסטרטגיות מיתוג חשובות.
סוגי לוגואים וכיצד להשתמש בהם בתהליך המיתוג
מכיוון שהלוגו שלך הוא הדבר הראשון שלקוחות חדשים יראו, אתה רוצה לוודא שלוגו החברה מייצג היטב את המותג שלך. אז כיצד לבחור את סוג הלוגו בתהליך המיתוג?
צבעי מיתוג: השפעת צבעי המותג בתהליך המיתוג
צבעי מיתוג משלבים עקרונות של תורת הצבעים ואמנות יחד עם שיטות למיתוג חברה, תהליך מיתוג ושיווק בנוף העסקי של המותג. אז מדוע צבעי המיתוג חשובים בתהליך המיתוג?
מיתוג חברה טבעוני וצמחוני: אתיקה בתהליך המיתוג
ההקפדה על מערך ערכים חזק כחלק מערכי המותג זה חשוב מאוד, אך כמותג שמקווה להשפיע ולהגיע לקהל רחב יותר, כך גם תהליך המיתוג שלכם חשוב. מה הצעדים שלך כמותג בתהליך מיתוג חברה טבעונית או צמחונית?
איך ליצור לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך?
הלוגו של המותג הוא הדבר המזוהה ביותר עם החברה שלך. מה הלוגו אומר על המותג שלך בתהליך המיתוג, ואיך ליצור לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך?
מיתוג ברשתות החברתיות
בין אם אתה פותח עסק מסחרי או משיק מותג אישי, מיתוג ברשתות החברתיות הוא משהו שלא תוכל להתחמק ממנו, ומדיה חברתית היא ה-מקום להיות מותג.
איך האריזה מייצגת את זהות המותג שלך
החוויה של הלקוחות שלך עם המותג לא מסתיים לאחר סיום הקנייה, החוויה של פתיחת האריזה (״אנבוקסינג״) יכולה להיות דרך מצוינת להציג את המותג ואת הסיפור שלו.
אבחנות שיווקיות שיכולות לעזור למותג שלך
כמה נתונים על עיצוב ושיווק ארגונים שכל חברה צריכה לדעת, ומכיחים שגישה נכונה לעיצוב המותג יכולה להשתלם.
מה ההבדל בין, מיתוג, מותג וזהות מותג
בקיצור, המותג הוא גורם המפתח להצלחה שלך. אז כדי לבנות מותג טוב, יש שלושה מונחים מרכזיים שצריך להכיר: מהו מותג, מה זה מיתוג, ומהי זהות המותג.
הקשר הישיר בין מיתוג וגיוס כספים
אם אתה סטארט אפ שמנסה לגייס מימון, יש המון גורמים בדרך להפיכת החלומות למציאות. 6 סיבות שיכולות להסביר למה אתה מתקשה לגייס מימון.
איך עיצוב נהדר גורם לדברים לעבוד טוב יותר
נאמר לנו ש”מה שבפנים זה מה שחשוב", אבל מה אם זה לא לגמרי נכון? מה אם גם מה שבחוץ נחשב? מה המשמעות של רושם ראשוני על יחס הלקוחות למותג?
איך לספר את סיפור המותג – באמצעות עיצוב
מה זה בדיוק ״סטוריטלינג״, ואיך משתמשים בו? 4 שלבים פשוטים שיעזרו לך להתניע וליצור את סיפור המותג של העסק שלך .
מדוע לוגו ועקרונות עיצוב כל כך חשובים למיתוג שלך?
כאשר אתה מתחיל את העסק שלך, יש הרבה מה לעשות כדי להניח את הבסיס עבור המותג. וברגע שיש לך את הלוגו… עכשיו מה?
כיצד לבנות מיתוג וזהות תאגידית חזקה
איך הופכים למותג, ומה הוא תהליך מיתוג, מהי זהות תאגידית? האם זה אותו דבר כמו עיצוב גרפי לארגון? ואיך אתה יוצר מותג וזהות תאגידית חזקה שמגדירה את העסק שלך להצלחה?
ארבעה שלבים למציאת קול המותג שלך
מוכן להתחיל בשיווק של החברה, המוצר או המותג החדש שלך?
מדהים! אבל לפני שתיצור את הבלוג שלך, תכנן תוכן לאתר החדש שלך, או תצייץ את הטוויט הראשון שלך, תצטרך להגדיר את "קול המותג" שלך… קרא/י עוד…
מינימליזם לעומת מקסימליזם: מה הגישה המתאימה ביותר למותג שלך?
מהו מינימליזם במיתוג? איך הוא בא לידי ביטוי לעומת מקסימליזם ומה הגישה המתאימה ביותר למותג שלך… קרא/י עוד…
מה אפשר ללמוד ממשחקי הכס על מיתוג
היבשת הבדיונית של וסטרווס, מהרומן הנהדר ״שיר של אש ושל קרח" (יכול להיות שיש גם תוכנית טלוויזיה או משהו?), מחולקת לשבע ממלכות. כל אחת מהממלכות נשלטת על ידי "בית גדול", או מה שמכנים בתי אצולה… קרא/י עוד…
כיצד לעצב מיתוג מסחרי עבור העסק שלך
כשמדובר בבניית עסק, יש המון מונחים שתשמע מסביבך – ״ערך מבדיל״, ״זכירות המותג״ ועוד ועוד ועוד. אבל יש מונח אחד שלא ממש מקבל את תשומת הלב הראויה לו, הוא הסבא של כולם – וזה העיצוב המסחרי… קרא/י עוד…
3 שאלות שיעזרו לך להבין את אישיות המותג שלך
לפני שאתה קופץ לתוך העיצוב והסגנון אתה קודם צריך להבין מי אתה כעסק…. קרא/י עוד…
מיתוג או מותג? דעה
מהו מותג? ואיך מותג שונה מתהליך מיתוג?
המותג שלך הוא … אתה
המותג שלך נובע מהליבה של הארגון שלך, מה הוא עושה ומה הערכים שלו… קרא/י עוד…
מיתוג עסקי מוצלח – דעה
מיתוג עסקי הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר של כל עסק, גדול או קטן, קמעונאי או B2B. תהליך מיתוג יעיל מעניק יתרון גדול בשווקים תחרותיים יותר ויותר. אבל מה בדיוק אומרת המילה "מיתוג"? מה הוא מיתוג עסקי ולמה צריך מיתוג?… קרא/י עוד…
בעלי חיים לתהליך מיתוג מצליח
כשמפתחים מותג מצליח בחירת שם יצירתי זה חלק חשוב. אלפי עסקים חדשים נפתחים כל יום, ולכן בחירת השם היא קריטית. איך בונים מיתוג מוצלח? מספר חברות מצליחות בחרו תהליך מיתוג המערב שמות של בעלי חיים למותג שלהם, על מנת לתת למותג מגע אנושי, בואו נבין איך עשו זאת ובמה זה תורם… קרא/י עוד…
מיתוג קוקה קולה
אני מתגעגע לבקבוק הישן של קוקה קולה, אילו מזכוכית, אני מחפש אותם, דווקא אותם, בעיניי הם מותג של פעם, כמו פורד קורטינה, כמו סבתא סורגת, כאילו שפורט על נימי הלב על מיתרי הנוסטלגיה.
אני לא אוהב את כל הפלסטיק שנמכר היום. אני לא כזה אקולוג גדול אבל בעיניי יש באריזות האילו משהו ריק וזה מה שהן מייצגות בעיניי, תקראו לי מיושן אבל מיתוג כזה, עיצוב כזה קונה אותי.
אני רואה בקבוק כזה ולא אכפת לי מה יש בתוכו, אני רק רואה את עצמי כילד בקיוסק של אלברט, בחום של טרום עידן המזגנים והבקבוק קר ומרווה עוד לפני שפתחתי אותו, עם טיפות הקור האילו שכולם מכירים שזולגות עליו. ואז זה באמת טעם החיים. אולי פלסטיק יותר זול אבל בקבוק ששולח אותך אחורה בזמן זו מומחיות במיתוג בעיניי.
מיתוג SIMPLE
אני אוהבת לנקות, שוטפת את הבית פעמיים בשבוע, תריסים, חלונות, אבק, מקרר, תנור, אוהבת לשטוף כלים, ככה אני. תקראו לי מיושנת, תגידו לי שלא בחרתי, שמו אותי במקום הזה. אבל אני כן בוחרת, בעלי הציע לי אלף פעם לקחת עוזרת, אבל אני אוהבת את זה, אוהבת שדברים נעשים כמו שאני רוצה, אוהבת את השקט הזה בעבודה עם מוזיקה טובה ואוהבת את התוצאה. מה שאני לא אוהבת אילו התחכמות עיצוביות, מין חריץ כזה במגירה במקרר (שתמיד חותך אותך), בליטה בתוך התנור, כפתורים בספה שצוברים ערימות אבק או כל דבר אחר שעוצר לי את השטף ותוקע אותי שעה מולו עם סכינים, סמרטוטים, מקלות אוזניים, העיקר להעיף את הלכלוך המעצבן הזה.
אני רואה כל מיני פרסומות יקרות ויוקרתיות בטלוויזיה למקרר משוכלל שאפשר אפילו לדבר איתו אבל אי אפשר לנקות מתחתיו. מה הבעיה לעשות את המקרר כמה סנטימטר יותר גבוה?
אז בין מקרר לחלון אני חושבת על חברה שתמתג את עצמה כמומחית לפשטות. זה יהיה כל המותג: פשטות! קווים פשוטים, בלי התחכמויות, נקיים, יפים, כאילו שאני אהנה לה להשתמש בהם וגם לנקות אותם בקלות ובמהירות.
תקראו לה SIMPLE וכל מי שאי פעם, גבר או אישה שהחזיק סמרטוט ביד יודה לכם.