בתקשורת 2017-11-27T18:54:22+00:00

בתקשורת

ערוץ 2 / חדשות הלילה

הפנים של המותג

פדי מרגי מגיע לריאיון כמומחה לאסטרטגיה ומיתוג, לדבר עם גדעון אוקו ועמליה דואק בסיכום חדשות הלילה על התופעה – כיצד מצליח פרזנטור למנף מותג? מהי ההשפעה של פנים מוכרות על מותג, והאם השפעה זו יכולה גם להניב תוצאה רעה? (0:20)

ישראל היום / דעות

פרשת קורנפלקס תלמה: בגידת המותג

"לא היה אפשר לפספס השבוע את ערימת הקורנפלקס המתגלגלת, ובכל פעם שחשבנו שהגיע שיא חדש – בישרה מהדורת החדשות על תפנית נוספת בעלילה. כשנשאלתי על ידי לקוח כיצד אני הייתי נוהג, לא יכולתי שלא להיזכר במשבר המכונן של חברת מרצדס. "

ערוץ 2 / חדשות הלילה

סערת הקורנפלקס

פדי מרגי מגיע לריאיון כמומחה לאסטרטגיה ומיתוג, לדבר עם גדעון אוקו ועידו סולומון בסיכום חדשות הלילה על הפרשה שהסעירה את המדינה השבוע. למה בחרה תלמה להסתיר את הזיהום הנקודתי ומה דעתו על דרכה אסטרטגית בניהול המשבר?

ערוץ 2 / שווה בדיקה

סלבס – וגם בעלי עסק

אחרי אקזיט המיליונים של בר רפאלי ברשת הודיז, מנחם הורוביץ פגש את הסלבריטאים שמחזיקים גם עסקים לצד הקריירה שלהם על המסך. שווה בדיקה. פדי מרגי משוחח עם מנחם הורוביץ על המשמעות של סלב העומד מאחורי עסק משלו.

ערוץ 2 / שווה בדיקה

מוצרים מבטיחים לנו בריאות ולא תמיד מקיימים

כשעושים קניות בסופר, לעיתים קרובות נתקלים במוצרים המבטיחים שלל סגולות רפואיות – אך הם זה באמת המצב? שווה בדיקה. פדי מרגי משוחח עם מנחם הורוביץ על המסרים הנסתרים והגלויים שעל המוצרים שמבטיחים לנו בריאות.

ערוץ 2 / חדשות 2

על נוחות במטוס – משלמים

בדרך לחופשה אנחנו נאלצים להצטופף בתנוחות שונות ומשונות על הכיסאות במטוס. חברות הלואוקוסט אמנם מציעות מחירים נמוכים אבל לרוב המחיר בא על חשבון הנוחות. אז באיזו חברת תעופה תרגישו כמו סרדינים ואיפה תוכלו למתוח את הרגליים? פדי מרגי משוחח עם עמרי ברק על המסרים של חברות התעופה

ישראל היום:

הכי ישראלי

מהדורות מיוחדות ליום העצמאות בוודאי משכו את תשומת לבכם בביקור האחרון בסופרמרקט | פדי מרגי מתראיין לזיווה מוגרבי קובני על השאלה – האם מדובר בגאווה לאומית – או במקור הכנסה ?

ערוץ 2 / תכנית חיסכון

מכורים למותגים: כמה זה עולה לנו?

הקניות שרובנו עורכים בסופר מתבססות בעיקר על הרגלים: היד נשלחת לעבר מותג ותיק ומוכר ולרוב אנחנו נמנעים ממותג פרטי וזול יותר. אז כמה אנחנו מוכנים להוציא כדי לקנות בסופר את המותגים אליהם התרגלנו? פדי מרגי התלווה לעמרי ברק מחדשות 2 לבדיקה: כיצד האריזה משפיעה על הקנייה שלנו בסופר?

ערוץ 2 / תכנית חיסכון

שווה בדיקה: מבחן האופטיקה

מנחם הורביץ בדק אם משקפיים ממותגים באמת עדיפים או שאפשר להסתפק במותגים הזולים. פדי מרגי כיועץ מומחה למיתוג הסביר מה המשמעות שיש למותג שעל המשקפיים בעיני הצרכן והאם יש לזה קשר להחלטתו לרכישה

דה מרקר

מה הקשר בין רמי לוי לבר רפאלי?

"המיתוג הוא לא רק לצרכנים הסופיים, אלא לעוד לקוחות. המונח שנקרא עיצוב תקשורת חזותית כולל פסיכולוגיה, עיצוב, שיווק, התנהגות צרכנים. זו היכולת להבין איך הדברים עובדים, לקחת את המסרים ולדעת לארוז בצורה נכונה. זה כמו ללמוד מוזיקה. צריך מישהו מיומן כדי לפתוח לבבות. זה לא רק טכני." ריאיון מרתק עם פדי מרגי על מותגים והבטחות.

גל״צ

שיחה על מיתוג עם אבי אטינגר ודודו ארז

ריאיון משעשע בעקבות שינוי הלוגו של גוגל והדעות הסותרות לגבי איכות הלוגו במדיה

פירמה

מדד המותגים 2015

דירוג 100 המותגים המובילים בישראל, לצד כתבות וראיונות בתחומי שיווק, פרסום, מיתוג ועוד, מדובר למעשה בפרויקט מיוחד של אנשי מגזין פירמה. המגזין מסקר את תערוכת היחיד של פדי מרגי "חיטה זה חיטה זה חיטה" העוסקת בצרכנות ובאוכל כתופעות המשלימות זו את זו. עוד דובר על הצגת התערוכה בביתן הישראלי באקספו מילאנו 2015, "היכן נמצא הגבול האתי של היכולת הפתיינית של העיצוב והמיתוג?"

Lajf

ריאיון במגזין Lajf הפולני

כתבה מגזין בלייף היוקרתי המספרת את סיפור חייו של פדי, על הדרך ממרוקו עד לשיפוט בתחרות בינלאומית בלובלין, והסבר על התפיסה בהערכית והאומנותית בעולם העיצוב.

TAPAS

כתבה במגזין TAPAS הספרדי

מגזין טאפאס הוא אחד מכתבי העת הנחשבים ביותר באירופה וספרד, בנושאי לייף סטייל אומנות ובתרבות הצריכה. הכתבה סוקרת את תערוכת היחיד הבינלאומית של פדי, ואת פעילותו כמעצב בינלאומי.

HOW Design

פרסום עבודה בHOW Design Magazine

מגזין המשמש כמקור לאנשי מקצוע מזה כעשור ומעורר השראה בנושא פיתוח והקמת עסקים הקשורים לעולם העיצוב הגרפי. המגזין בחר להציג את פעולותו של פדי מרגי עם חברתו הבינלאומית Mergui lottry Design ולסקור את ההצלחות הבינלאומיות בעיצוב כרטיסי גירוד בארה"ב. הכתבה השתרעה על 6 עמודים ובה מוצגים כעשרה כרטיסים והוצגה תפיסת עולמה העיצובי של החברה. כמו כן, המגאזין ציין לשבח את הדרך ויחודיות והמקצוענות בנישה עיצובית הספציפית זו .

גלובס

מבחן האישיות של המותג הפרטי

בארץ המותגים הפרטיים עדיין מצויים בפאזה ישנה יותר של עיצוב פשוט , לא מושקע, ולא מבודל. בארה"ב ובאירופה לעומת זאת, המותגים כבר מזמן מעוצבים ומבודלים לא פחות ממותגי היצרניות. אם הרשתות הישראליות רוצות שמותג פרטי ייתפוס 30% מהמכר בשנת 2020, כדאי שיקחו מוצר שעד היום היה "חסר אישיות" משל עצמו, ויהפכו אותו ליישות חדשה ואטרקטיבית. // פדי מרגי