איך ליצור לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך?

ליצור לוגו למיתוג החברה שלך זו מטרה עיקרית של כל בעל עסק. לוגו מוצלח הוא אחד אשר מייצג את אופי המותג ונשאר נאמן לערכי המותג. הלוגו של המותג הוא הדבר המזוהה ביותר עם החברה ועם המותג שלך. הוא מופיע על כרטיסי הביקור הממותגים ובפרסומות

כשניגשים ליצור לוגו בתהליך מיתוג החברה, צריך לחזור לעקרונות המותג וסיפור המותג, להבין בדיוקמי קהל היעד אליו המותג פונה? מה אתה רוצה שלקוחות המותג יחשבו או ירגישו כשהם יראו את הלוגו של המותג שלך בסוף תהליך המיתוג? הצעד הראשון בעיצוב לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך הוא לשאול את עצמך את השאלות האלו.

בין אם אתה היזם בפעם הראשונה, בשלבים המוקדמים של העסק שלך או שאתה מחפש מיתוג מחדש, סיפור מותג יכול לשפר את האופן שבו הקהל שלך עוסק עם המוצר או העסק שלך. כך אתה יכול לרתום את כוחו של סיפור המותג באמצעות עיצוב. לקריאה נוספת בנושא כוחו של סיפור מיתוג לחץ כאן.

כשענית על השאלות האלה עם מה שנכון למותג שלךהגיע הזמן באמת לחשוב לעומק. מיתוג שטחי לא יבדיל אותך מהמותגים המתחרים. ייתכן שיהיה צורך לתחקר קצת כדי לגלות מה אתה באמת רוצה להעביר עם הלוגו של המותג. אם אתה חושב ואז עולה על נקודת מבט ייחודית, ושונה מהמותגים המתחריםהלוגו עבור המותג שלך הולך בכיוון הנכון.

אל תמהר ליצור לוגו ממותג טרנדי וזמני, כזה שרואים על כל חולצה ממותגת או כובע. לוגו טוב שיוביל מהלך מיתוגי נכון למיתוג החברה שלך לוקח זמן. בתהליך המיתוג התמקד במה שעושה את המותג או השירות שלך ייחודי ושונה מהמותגים המתחרים, תחשוב לא רק על מה המותג עושה, אלא למה המותג עושה את זה. מהם ערכי המותג? מהו סיפור המותג?

כדי ליצור לוגו למיתוג החברה שלך יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך המיתוג

1. מה ההשראה ?

מאיפה הגיע המותג, מה נתן לך השראה להתחיל את המותג שלך?

2. מי קהל היעד ?

את מי המותג שלך משרת? מי קהל היעד שאליו מכוון תהליך המיתוג? האם המותג שלך מחובר לסדרת הערכים ולמה שמניע באופן בסיסי את קהל היעד של המותג שלך?

3. מיתוג ועיצוב זה מקצוע

חשבת על המותג שלך, על ההשראה למותג והערכים של המותג, וזה הזמן לפנות למעצב מקצועי שיפתח את סיעורהמוחות על תהליך המיתוג וייצור לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך, שהולם ומייצג את המותג בצורה הטובה ביותר. למשל, הלוגו הראשוני של אפל נוצר על ידי אחד המייסדים. הוא עוצב בתהליך מיתוג מחדש לאחר עשרות שנים על ידי מעצב מקצועי ששמר על מהות המותג המקורי, תוך שילוב רגישותו האסתטית של סטיב ג'ובס וכיוון החברה. וזה בדיוק לוגו המותג שזוכרים היום.

4. מותג גמיש

גמישות היא המפתח בתהליך המיתוג. חשוב להבין שהלוגו לא צריך להיות מושלם כבר היוםככל שהחברה והמותג שלך יתפתחו, יתפתח גם תהליך המיתוג תוכל לראות ולבדוק מה הלקוחות של המותג אוהביםולא אוהביםלגבי הלוגו של המותג שלך. כך יהפוך עם הזמן ללוגו מוצלח המשקף את ערכי וזהות המותג.

זה לא אומר שמיתוג החברה והלוגו זו משימה קלה, אבל מותגים גדולים וגם מותגים קטנים יכולים לעבור תהליך מיתוג יותר מפעם אחת בחיי המותג שלהם. מותגים רבים עדכנו את לוגו המותג שלהם כדי לשמור על קשר עם הזמנים המתפתחים, או מיתוג מחדש עקב התקדמות טכנולוגית ושינויים במוצרי המותג, שירותים או בסיס הלקוחות של המותג.

5. לשמור על קשר עם הטכנולוגיה

ישנם מותגים שהשקיעו בהליך מיתוג לחברה ובעיצוב לוגו מוצלח חדש למותג בכדי לשמור על קשר עם העולם הדיגיטלי המתפתח. מיתוג החברה שלך (מעבר לכך שהוא תהליך מיתוג ייחודי שנועד ספיציפית למותג שלך) חייב לעמוד בכל מקום דיגיטלי, מאתר המותג ועד מסך הטלפון חכם והרשתות החברתיות.

לסיכום, יש לך עכשיו את היסודות ליצור לוגו מוצלח למיתוג החברה שלך. קח סיכונים, קבל השראה בתהליך המיתוג, אבל תהיה מעשילוגו טוב שיציג את מיתוג החברה שלך שלך ואת ערכי המותג הוא הרבה יותר חשוב מלוגו טרנדי שלא משקף כראוי את סיפור המותג, הצרכנים או הרוח שלו. תן כבוד למותג שלך ולתהליך המיתוג, וקהל היעד של המותג ירגיש את זה.