איך האריזה מייצגת את זהות המותג שלך

החוויה של הלקוחות שלך עם המותג לא מסתיים לאחר סיום הקנייה. 40% מהצרכנים אומרים כי אינטראקציות שלאחר הרכישה יכולות להיות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר ביצירת חווית מותג בלתי נשכחת. החוויה של פתיחת האריזה (״אנבוקסינג״) של המותג שלך יכולה להיות דרך מצוינת להציג את המותג ואת סיפור המותג בצורה שאתה בוחר. כאשר הלקוחות מקבלים את המוצר שהזמינו ממך או פותחים את המוצר שרכשו בחנות של המותג, צריך ליצור להם חווית מותג משמעותית כדי להגדיל את הסיכויים שהם יבחרו במותג שלך שוב בעתיד.

הצרכן הממוצע חשוף לאלפי, ואפילו עשרות אלפי מותגים ביום, אז אתה צריך לוודא שהמותג שלך שלך בולט ומובחן, ומציג חוויית אריזה אחידה. אבל איך עושים זאת באופן עקבי במותג?

1. שמור על קווים מנחים למותג

אחד החלקים העיקריים של בניית המותג הוא תכנון של סט קווים מנחים למותג. מנקודת מבט חזותית, זה כרוך בבחירת הצבעים, הלוגו והגופנים שיוצגו באתר המותג שלך. כדאי לעבוד עם מעצב מקצועי כדי להבטיח עקביות ומקצועיות וקווים מנחים נכונים למותג שלך. ברגע שיש לך את סט הנחיות החזותיות עבור המותג, ודא כי המותג שלך הוא עקבי בכל מקום ניתן למצוא אותו: אתר האינטרנט שלך, האריזה, חומרים מודפסים ואפילו חתימת המייל העסקי, כולם מייצגים את המותג. גם בנוכחות ברשת (הזמנות מאתר המותג באינטרנט או חשבון הרשת החברתית) וגם בנוכחות הפיזית (נראות חנות המותג, המחומרים המודפסים הממותגים והפרסומות של המותג).

עקביות זו חשובה במיוחד בעת יצירת אריזות וחומרי משלוח למותג. 52% מהצרכנים עשויים לבצע רכישות חוזרות ממותג שמספק אריזות פרימיום, אך זה יכול לקרות רק כאשר האריזה שלך מייצגת היטב את האתר שלך ואת המותג שלך.

2. ודא שהמותג שלך בולט ומובחן

כו שאמרנו, יש הרבה תחרות בעולם המותגים. מותג בולט ומובחן יקל על הלקוחות שלך לזהות אותך ולאתר את המותג שלך לקניה הבאה. ודא כי הייחודיות של המותג באה לידי ביטוי באריזה ובחוויה של פתיחת האריזה, כדי שהמותג ישאר בראש של הלקוחות שלך הרבה אחרי שהם קיבלו את ההזמנה שלהם.

זה גם עוזר בשיווק מפה לאזן: 4 מכל 10 צרכנים ישתפו תמונה של המשלוח הממותג באמצעות חשבונות המדיה חברתית שלהם, אם המותג מגיע באריזה מעניינת וייחודית.

3. לא לפחד לחשוב בתוך הקופסא

אם אין לך את התקציב או היכולת ליצור אריזה ממותגת מותאמת אישית, כמובן שיש דרכים נוספות למיתוג החוויה של פתיחת האריזה. למשל, תוספות אישיות ייחודיות למותג:

במקום להדפיס ישירות על הקרטון, תדפיס גלויות חמודות של המותג שלך עם מסר קצר, או תוכן שיעודד את הלקוח לתייג את המותג ברשתות החברתיות (למשל, לתת תמריץ של הנחה בהזמנה הבאה במידה וישתפו תמונה או סטורי באינסטגרם).

בנוסף, אפשר גם לתת מתנה ממותגת קטנה ״על חשבון הבית״. זה יכול להיות ידוע מראש בעת ההזמנה או הפתעה מהנה שתעלה את הרגש כלפי המותג. למשל, להוסיף מתנה של המותג בחינם כאשר לקוח עומד בדרישות המינימום לרכישה. זה מעודד לקוחות לקנות יותר. כמו כן, מסתבר כי אנשים שקיבלו מוצר ממותג בחינם דיבר על זה 20% יותר מאלו ששילמו עבורו, מה שיגביר את השיח סביב המותג שלך.

לסיכום, אריזה נכונה וחווית ״אנבוקסינג״ טובה יכולה לקחת את האינטראקציות של הלקוחות שלך עם המותג שלך לשלב הבא, ולחזק את זהות המותג. אם הפתעת את הלקוח וגרמת להרגשה חיובית ברגע שהוא פתח את האריזה, אתה יכול לשמור על המותג שלך בראש של הלקוח ולבנות נאמנות למותג.