אבחנות שיווקיות שיכולות לעזור למותג שלך

מותגים מחפשים ללא הרף דרכים להישאר באותו הראש עם קהל היעד שלהם. ככל שהמותג יחזיק בעיצוב ייחודי ומרתק יותר, כך גדל הסיכוי של המותג להתבלט בשוק צפוף ורווי מותגים מתחרים. לדעת לזהות אילו היבטים של עיצוב במותג חשובים לקהל שלך יכול להבחין אותך מהמותגים המתחרים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.

כדי להמחיש מדוע עיצוב משחק תפקיד כלכך אינטגרלי במאמצי השיווק והמיתוג של המותגים היום וכיצד הקהל רואה את עיצוב המותג, הנה כמה נתונים על עיצוב ושיווק ארגונים שכל חברה צריכה לדעת, ומכיחים שגישה נכונה לעיצוב המותג יכולה להשתלם.

1. משתמשים מחפשים תוכן מושך מבחינה ויזואלית.

מה זה אומר? משתמשים יפסיקו אינטראקציה עם אתר אינטרנט של המותג שלך אם יש להם ניסיון רע עם איך שהוא נראה, ויעברו לחפש תוכן מושך מבחינה ויזואלית במקום אחר.

תאר לעצמך לאבד שליש מבסיס הלקוחות הפוטנציאליים שלך פשוט בגלל שעיצוב האתר של המותג שלך הוא לא טוב. זה הפסד עצום בהתחשב בתקציבי שיווק מוגבל והגברת הלחץ מהמתחרים. במקום לזלזל בעיצוב אתר טוב ולדחות אותו בתהליך המיתוג, תשקיע במותג שלך ותשקיע ביצירת חוויה אונליין.

2. אמצעים חזותיים הם חלק בלתי נפרד ממסע הפרסום של המותג.

מה זה אומר? גם אנשי השיווק מאמינים שהאמצעים החזותיים המייצגים את המותג הם חלק אינטגרלי של מסע שיווק מיתוגי מוצלח.

סטטיסטיקות מצאו כי אלמנטים עיצוביים כמו צבע וגרפיקה נוטים לאפשר לאדם לזכור מידע לתקופה ארוכה יותר של זמן. עלידי שימוש באמצעים חזותיים כמו גרפים, תמונות, צבע וכו׳, מסע הפרסום של המותג שלך ישיג את המטרה העליונה וישאר בתודעה של הלקוח. זה לא משנה מה הפלטפורמה לפרסום המותג, כלול תמיד אמצעים חזותיים באיכות גבוהה בגישת המיתוג שלך.

3. עיצוב עקבי יכול להגדיל את ההכנסות וההכרה של המותג שלך.

מה זה אומר? תכנון עקבי בכל המקומות שבהם המותג שלך מופיע יכול להגדיל את ההכנסות וההכרה שלך.

בדיוק כמו שנושא העקביות בשיווק הוא קריטי, השימוש העקבי בפלטה של צבעים, מראה, הלוקאנדפיל של המותג והנראות הכוללת חשובה בתאותה מידה לתחזוקת המותג. העקביות ויזואלית הזו, הידועה גם בשם זהות המותג, מקלה על זיהוי המותג בקרב הצופים.

פשוט תימנע מלבלבל את הלקוחות שלך. שים לב שהמראה של המותג שלך עקבי בכל מקום שאתה מציג את החברה, גם אם זה משהו לא רשמי. שמור על עקביות מותג בחומרי הדפסה, באתר האינטרנט שלך, בערוצי מדיה חברתית ואפילו אם אתה מדפיס את הלוגו על חולצות או מעילים. פעולה זו תבטיח זהות מותגית אחידה וזה מה שיזהה אותך בכל מקום.

4. אמצעים חזותיים הם בעדיפות עבור מותגים שמשווקים למותגים אחרים.

מה זה אומר? מחקר מצא ש-51 אחוזים מהמותגים שהם עסקים המשווקים לעסקים (B2B) מעדיפים ומתעדפים יצירת נכסים ויזואליים למותג שלהם.

אמנם זה נראה שכלים כמו אמצעים חזותיים וגרפיקה עשויים להיות חשובים יותר עבור מותגים שמשווקים לצרכני קצה או צרכנים סופיים (B2C), אך מתברר שאם הלקוחות שלך הם מותגים אחרים, עיצוב גרפי למותג כאלמנט שיווקי הוא פשוט חיוני. תצטרך להשקיע זמן נוסף וכסף כדי ליצור מערך גרפי איכותי כאשר אתה מציג את המותג שלך בפני מותגים אחרים.

5. תוכן נצרך על מכשירים מרובים בו זמנית.

מה זה אומר? מחקר הראה ש -85% מהמבוגרים צורכים תוכן במכשירים מרובים, בוזמנית. כלומר, עיצוב המותג שלך צריך להיות מותאם באופן מלא עבור דסקטופ, אייפד ומובייל.

התוכן של המותג שלך צריך להיות מסוגל להתחרות עם תוכן של מותג אחר ולתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלך. בדוק כיצד עיצוב המותג שלך נראה על כל מכשיר ותוודא שהוא מספק את הרושם הראשוני הטוב ביותר.

6. עסקים שמשווקים לעסקים אוהבים אינפוגרפיקה.

מה זה אומר? מחקר מצא כי 65% מהמותגים המשווקים למותגים B2B מעדיפים להשתמש באינפוגרפיקות, כלומר להציג מידע כמותי ואיכותני בצורה ברורה וקלה להבנה, עלידי הדמיית נתונים לצורות חזותיות מופשטות.

אינפוגרפיקות מעוצבות היטב הן טקטיקת תוכן חזותית חשובה. גם מותגים המשווקים למותגים וגם מותגים שמשווקים לצרכני קצה צריכים לשלב אמצעים חזותיים באיכות גבוהה אסטרטגיית המיתוג שלהם, ואינפוגרפיקות הן דרך מצוינת לעשות את זה. הצגת נתונים בפורמט כזה מסייעת להסביר את המידע הרצוי על המותג שלך באופן תמציתי ובלתי נשכחוכך משאיר את המשתמשים שלך עם החוויה הטובה ביותר.

7. אלמטים גרפיים שנוצרו במיוחד עבור המותג שלך עובדים בצורה הטובה ביותר.

מה זה אומר? מסתבר שעיצוב גרפי מקורי למותג הוא התוכן החזותי שעבד בפועל בצורה הטובה ביותר והביא הכי הרבה תנועה.

אין ספק כי עבודת עיצוב יפה וכללית מושכת את העין, ולא משנה איך המותג שלך מתכנן להציג את עצמו, סוג האלמנטים הגרפיים שיהו בשימוש ישפיעו על התוצאות שלך. אין רע בשימוש בתמונות סטוק מאתרים שונים, אבל כדאי לחשוב ולתת למעצב המיתוג את החופש ליצור משהו ייחודי ומזוהה עבור המותג שלך.

לסיכום, כשתהליך מיתוג ועיצוב נעשה כמו שצריך הפוטנציאל של המותג שלך הוא אינסופי, וליישם החלטות שיווקיות נכונות בתהליך יביא לכך שהמותג שלך יצמח ויציג תוצאות מדהימות בתוך זמן קצר.